/image/90/1/peugeot-2008-2016-302-fr.47901.jpg

PEUGEOT Novi 2008

Od 14.110 z DDV*

114g i

4.9l i

TEHNIČNE INFORMACIJE

MENJALNIK EAT6

/image/04/1/peugeot_208_2015_159_fr.75041.jpg

Mestni terenec PEUGEOT 2008 je kot izvedenka 1.2L PureTech 110 S&S na voljo s samodejnim menjalnikom EAT6, ki je opremljen s 6-stopenjskim pretvornikom za optimalno porabo goriva in intenzivnejše občutke med vožnjo. Ima tehnologijo ki zagotavlja hitro in gladko prestavljanje med več prestavami naenkrat.

Po drugi strani je njegov izkoristek (energetska učinkovitost) praktično enak ročnemu menjalniku, saj smo dosegli zmanjšanje notranjih trenj in vgradili pretvornike navora s premostitveno sklopko, ki preprečujejo spodrsavanje.

Rezultat tega so za 7 g/km nižje emisije CO2 pri ročnem menjalniku (s pnevmatikami enakih dimenzij), s čimer ta izvedenka zavzema izjemno dobro pozicijo z vidika živahnega delovanja in porabe goriva.

MOTORJI PureTech

/image/74/3/peugeot_suv2008_layout4-7.77743.jpg

Modularen in kompakten ter okolju prijazen in zmogljiv trivaljni motor je koncentrat učinkovitosti in vrhunske tehnologije. Vozno udobje, ki vam ga nudi, sodi med najboljše na trgu in to že od najnižjih vrtljajev motorja dalje, ponaša pa se tudi z odličnim razmerjem med navorom pri nizkih vrtljajih in močjo. Če vzamemo za primerjavo vozilo z enako močjo in živahnostjo, to tehnološko prelomno vozilo omogoča kar 25% nižjo porabo goriva in emisije CO2.

Turbo motor 1.2 l PureTech 110 S&S EAT6, ki se vgrajuje skupaj s samodejnim menjalnikom EAT6, dosega pri kombinirani vožnji emisije CO2 v vrednosti komaj 110 g/km, s čimer je v svojem segmentu postal bencinski motor s samodejnim menjalnikom, po katerem se drugi zgledujejo.

MOTORJI BlueHDi

/image/74/4/peugeot_suv2008_layout4-6.77744.jpg

Pri kompaktnem mestnem terencu PEUGEOT 2008 je motor 1.6L BlueHDi ekskluzivno opremljen s tehnologijo selektivne katalitične redukcije (SCR)i s filtrom trdnih delcev (FAP) z aditivom. Motorji, ki izpolnjujejo emisijski standard Euro 6 (v Evropi) so visoko zmogljivi ter hkrati zagotavljajo nadzorovano porabo in zmerne emisije. Pri vseh so emisije CO2 nižje od 97 g/km, poraba goriva pa nižja od 3,7 l/100 kmi, s čimer je družina motorja 1.6L BlueHDi postala najbolj varčen in učinkovit izbor dizelskih motorjev na trgu.

FILTER TRDNIH DELCEV IN SCR

/image/74/5/peugeot_suv2008_layout1-7.77745.jpg

Tehnologija BlueHDi omogoča optimalno porabo gorivai zahvaljujoč tehnologijama SCRi in FAPi.

Umestitev sistema SCR pred filtrom trdnih delcev z aditivom omogoča:
- zmanjšanje emisij dušikovih oksidov (NOx) do 90 %;
- optimalno znižanje emisij CO2 in porabe goriva (do -4 % v primerjavi z motorji Euro 5);
- hitrejši vžig - po zagonu vozila - zahvaljujoč delovanju pri nizkih temperaturah.
 

STOP & START

/image/74/6/peugeot_suv2008_layout4-5.77746.jpg

Hitra, učinkovita in tiha tehnologija Stop & Start omogoča, da motor preide v stanje pripravljenosti tik pred in med mirovanjem avtomobila, s čimer pomaga obvladovati porabo goriva in zmanjšati emisije CO2.
 
Ko voznik spusti zavorni pedal, se motor tiho in brez tresljajev nemudoma ponovno zažene.

DIMENZIJE

  • /image/74/7/peugeot_suv2008_layout14-2.77747.jpg

    DOLŽINA

  • /image/74/9/peugeot_suv2008_layout14-4.77749.jpg

    NOTRANJOST

  • /image/75/1/peugeot_suv2008_layout14-6.77751.jpg

    PRTLJAŽNI PROSTOR