/image/94/1/peugeot_208_2015_414_fr.74941.jpg

PEUGEOT 208 5 vratna limuzina

MENJALNIK EAT6

/image/04/1/peugeot_208_2015_159_fr.75041.jpg

Novi PEUGEOT 208 je kot izvedenka 1,2 l PureTech 110 S&S na voljo s samodejnim menjalnikom EAT6, ki je opremljen s 6-stopenjskim pretvornikom za optimalno porabo goriva in intenzivnejše občutke med vožnjo. Ima tehnologijo Quickshift, ki zagotavlja hitro prestavljanje in obenem omogoča pretikanje med več prestavami naenkrat.

Po drugi strani je njegov izkoristek (energetska učinkovitost) praktično enak ročnemu menjalniku, saj smo dosegli zmanjšanje notranjih trenj in vgradili pretvornike navora s premostitveno sklopko, ki preprečujejo spodrsavanje.

Rezultat tega so za 1 g/km nižje emisije pri ročnem menjalniku (s pnevmatikami enakih dimenzij), s čimer ta izvedenka zavzema izjemno dobro pozicijo z vidika živahnega delovanja in porabe goriva.

Motorji PureTech

/image/99/0/peugeot_essence_2015_152.74990.jpg

Modularen in kompakten ter okolju prijazen in zmogljiv trivaljni motor je koncentrat učinkovitosti in vrhunske tehnologije. Vozno udobje, ki vam ga nudi, sodi med najboljše na trgu in to že od najnižjih vrtljajev motorja dalje, ponaša pa se tudi z odličnim razmerjem navora pri nizkih vrtljajih/moči. Če vzamemo za primerjavo vozilo z enako močjo in živahnostjo, to tehnološko prelomno vozilo omogoča kar 25 % nižjo porabo goriva in emisije CO2.

Pri novem PEUGEOTU 208 so to varčni bencinski motorji s kombinirano porabo pod 4,5 l/100 kmi

Turbo motor 1,2 l PureTech 110 S&S EAT6, ki se vgrajuje skupaj s samodejnim menjalnikom EAT6, dosega emisije CO2 v vrednosti 104 g/kmi, s čimer je v svojem tržnem razredu postal bencinski motor s samodejnim menjalnikom, po katerem se drugi zgledujejo.

 

Motorji BlueHDi

/image/99/1/peugeot_diesel_2015_186_fr.74991.jpg

Generacija motorjev BlueHDi novega PEUGEOTA 208 ustreza emisijskemu standardu Euro 6i

Motorji BlueHDi so visoko zmogljivi ter hkrati zagotavljajo nadzorovano porabo in zmerne emisije. Pri novem PEUGEOTU 208 imajo vsi emisije CO2 nižje od 95 g/km in porabijo 3,6 l/100 kmi, s čimer je družina motorja 1,6 l BlueHDi postala najbolj varčen in učinkovit izbor dizelskih motorjev na trgu, ki se z 79 g/km ponaša z rekordno nizkimi emisijami CO2 pri izvedenkah z zelo nizko porabo s 75 in 100 KMi.

Vsi so na voljo s sistemom Stop and Start z ojačanim zaganjalnikom, razen različice 1,6 l BlueHDi 75.

FILTER TRDNIH DELCEV IN SCR

/image/99/2/peugeot_208_2015_183_fr.74992.jpg

Tehnologija BlueHDi omogoča optimalno porabo gorivai zahvaljujoč tehnologijama SCRi in FAPi

Umestitev sistema za selektivno katalitično redukcijo pred filtrom trdnih delcev z aditivom omogoča:

  • Zmanjšanje emisij dušikovih oksidov (NOx) do 90 %.
  • Odstranjevanje trdnih delcev do 99,9 % po številu.
  • Optimalno znižanje emisij CO2 in porabe goriva (do -4 % v primerjavi z motorji Euro 5).
  • Hitrejši vžig - po zagonu vozila - zahvaljujoč delovanju pri nizkih temperaturah.

STOP & START

/image/99/3/peugeot_208_2015_422_fr.74993.jpg

Hitra, učinkovita in tiha tehnologija Stop & Start omogoča, da motor preide v stanje pripravljenostitik pred in med mirovanjem avtomobila, s čimer pomaga obvladovati porabo goriva in zmanjšati emisije CO2.

Ko voznik spusti zavorni pedal, se motor tiho in brez tresljajev ponovno zažene.

REKORDNA PORABA

/image/99/4/peugeot_208_2015_422_fr.74994.jpg

Novi PEUGEOT 208 je z izvedenko "Très Basse Consommation" (zelo nizka poraba), opremljeno z motorjem 1,6 l BlueHDi 100 S&S s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, postavil nov rekord v porabi goriva na dolge relacije, ki ga je potrdilo Francosko tehniško združenje za avtomobile, motocikle in kolesa (UTACi na testni progi v francoskem mestu Belchamp.

V 38 urah so vozniki z izmenjavami na vsake tri ure prevozili 2152 kilometrov i s 43 litri dizelskega goriva, pri čimer je povprečna poraba znašala zgolj 2,0 l/100 km. Ta rekord potrjuje tehnološko odličnost dizelskih motorjev Euro 6 BlueHDi in njihov prispevek k zmanjšanju emisij CO2.

Novi PEUGEOT 208 je tako v svetovnem merilu postal zgledni model serijske proizvodnje z motorjem z notranjim zgorevanjem.

DIMENZIJE IN PROSTORNINA PRTLJAŽNIKA

  • /image/99/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.74995.jpg

  • /image/99/7/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.74997.jpg

  • /image/99/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.74999.jpg

  • /image/00/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.75001.jpg