VARNOST

Po zaslugi opreme za aktivno in pasivno varnost boste lahko Peugeotu 301 povsem zaupali, kar pa ne pomeni, da mu boste lahko prepustili tudi vso svojo odgovornost voznika.

VOZNE LASTNOSTI

/image/30/8/peugeot-301-comportement-1-1920x1080.79308.jpg
/image/31/7/peugeot-301-comportement-2-1920x1080.79317.jpg

Strokovno znanje Peugeota na področju podvozja priča o slovesu znamke s področja lege na cesti. Peugeot 301 je seveda nasledil vse te lastnosti. Povsem enostavno lahko prevozi ovinkaste ceste kot tudi avtocestne poti. Peugeot 301 se dobro znajde tudi v mestu! Po zaslugi natančnega in hitro odzivnega električnega servovolana je povsem enostavno vodljiv, kadar ga želite parkirati ali z njim prevoziti mestne ulice.

VARNOSTNE BLAZINE

Peugeot 301 je lahko opremljen s 4 varnostnimi blazinamii: voznikova varnostna blazina, sovoznikova varnostna blazina, varnostni blazini za zaščito glave in prsnega koša pri prednjih sedežih.

VARNOSTNI PASOVI

Prednji varnostni pasovi Peugeota 301 so lahko opremljeni s pirotehničnim sistemom zategovanjai. V primeru trčenja pride do sprožitve pirotehničnega vložka in varnostna pasova zadržita potnika na njegovem sedežu. Voznikov varnostni pas je lahko povezan tudi z opozorilno lučko nepripetega pasui.

VARNOSTNA BLOKADA ZA OTROKE

Peugeot 301 je lahko opremljen s pritrdilnimi točkami ISOFIX na obeh zadnjih sedežih pri vratih, kar omogoča varno namestitev otroškega avtosedežai.

ESP

/image/29/4/peugeot-301-esp-1-450x310.79294.jpg
/image/29/5/peugeot-301-esp-2-450x310.79295.jpg

Peugeot 301 ponuja sistem za dinamični nadzor stabilnosti (ESP)i. Tehnologija za izjemno varno zaviranje združuje funkcije sistema proti blokiranju koles ABS, pomoči pri nujnem zaviranju AFU, elektronskega razdelilnika zavorne sile REF, sistema za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles ASR ter dinamični nadzor stabilnosti CDS. Sistem proti blokiranju koles (ABS) nadzira smer vožnje med nujnim zaviranjem. Pomaga mu sistem za pomoč pri nujnem zaviranju (AFU), ki poveča tlak zavor in kolikor je mogoče skrajša zavorno pot. Elektronski razdelilnik zavorne sile (REF) upravlja zaviranje vsakega kolesa posebej, kar omogoča večjo učinkovitost, sploh pri zaviranju v zavoju. Sistem za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles (ASR) preprečuje spodrsavanje koles ob izgubi oprijema s podlago. Dinamični nadzor stabilnosti (CDS) pa skrbi za odkrivanje slehernega zametka podkrmarjenja ali predkrmarjenja in ukrepa s popravki, da vozilo zadrži v smeri, ki jo je voznik prvotno želel doseči.

SAMODEJNI VKLOP VARNOSTNIH UTRIPALK

V primeru hitrega zaviranja se varnostne utripalke vklopijo samodejnoi, s čimer voznike za vami opozorijo na zaviranje in zmanjšujejo nevarnost naleta. Izklopijo se, ko voznik prvič pospeši.