/image/26/6/peugeot_308gt_1280x445.75266.jpg

PEUGEOT 308 GT

130g i

5.6l i

TEHNIČNI PODATKI

MENJALNIK EAT6

/image/30/1/peugeot_308gt_boite_de_vitesse_eat6_960x460.75301.jpg

GT 180 je opremljen s samodejnim menjalnikom EAT6, ki je bil zasnovan in razvit v sodelovanju z družbo Aisin AW. Ima tehnologijo Quickshift, ki zagotavlja hitro prestavljanje in obenem omogoča pretikanje med več prestavami naenkrat.

Po drugi strani je njegov izkoristeki praktično enak ročnemu menjalniku, saj smo dosegli zmanjšanje notranjih trenj in vgradili pretvornike navora s premostitveno sklopko, ki preprečujejo spodrsavanje.

Rezultat tega so za 5 g/km nižje emisije pri ročnem menjalnikui, s čimer ta izvedenka zavzema izjemno dobro pozicijo z vidika živahnega delovanja in porabe goriva.

MOTOR

/image/31/3/mot_2014_205_fr_img.75313.jpg
/image/33/6/mot_2014_201_fr_img.75336.jpg

BENCINSKI MOTOR 1.6 l THP 205 S&S

Karakteristike štirivaljnega bencinskega motorja 1.6 l THP 205 S&Si:

• Turbokompresor Twin-Scrolli za odlične zmogljivosti in hipno odzivnost že pri zelo nizkih vrtljajih.
• Neposredno vbrizgavanje bencina, ki zagotavlja učinkovite strategije zgorevanja.
• Variabilno odpiranje sesalnih ventilov v kombinaciji z napravami za spremenljivo nastavitev sesalne in odmične gredii.
• Stop&Start za zmanjševanje porabe goriva in emisij CO2 ter udobno mestno vožnjo.

DIZELSKI MOTOR 2.0 l BlueHDi 180

Karakteristike štirivaljnega dizelskega motorja 2.0 l BlueHDi 180:

• Skupni vbrizgalni vod 3. generacije, ki lahko doseže tlak do 2000 bar.
• Nova zgorevalna komora za optimalno zmes zraka in goriva, ki jo posredujejo vbrizgalne šobe s sedmimi odprtinami.
• Kompresijsko razmerje povečano na 16,7:1 za izboljšanje splošnega izkoristka motorja.
• Olje z zelo nizko stopnjo viskoznosti tipa 0W15.
• Zmanjšanje debeline sten ohišjai.
• Omejitev uporabe dodatnih agregatov na najnujnejše po zaslugi natančnega krmiljenja.

DIZELSKI MOTOR 2.0 l BlueHDi 180

/image/30/5/peugeot_308gt_moteur_diesel_2_bluehdi_450x31.75305.jpg

Karakteristike štirivaljnega dizelskega motorja 2.0 l BlueHDi 180:

• Skupni vbrizgalni vod 3. generacije, ki lahko doseže tlak do 2000 bar.
• Nova zgorevalna komora za optimalno zmes zraka in goriva, ki jo posredujejo vbrizgalne šobe s sedmimi odprtinami.
• Kompresijsko razmerje povečano na 16,7:1 za izboljšanje splošnega izkoristka motorja.
• Olje z zelo nizko stopnjo viskoznosti tipa 0W15.
• Zmanjšanje debeline sten ohišjai.
• Omejitev uporabe dodatnih agregatov na najnujnejše po zaslugi natančnega krmiljenja.

DIMENZIJE 308 GT

  • /image/30/6/peugeot_308gt_dimensions_2_690x345.75306.jpg

    DOLŽINA

  • /image/30/8/peugeot_308gt_dimensions_1_690x345.75308.jpg

    ŠIRINA

  • /image/31/0/peugeot_308gt_dimensions_690x345.75310.jpg

    VIŠINA