NOVI 308 5 vratna limuzina

BENCINSKI MOTOR 1,6L THP S&S

/image/13/5/peugeot-308gti-2015-087-fr.img.73135.jpg

Da lahko izkoristi ves potencial podvozja, ima PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT pod pokrovom motornega prostora motor 1.6L THP S&Si pri izvedenki z 270 ali 250 KM. Vozilo je bilo deležno celotnega strokovnega znanja inženirjev, zato se njegovih 200 kW močii in 330 Nm navora idealno dozira tudi pri visokem številu vrtljajev motorja zahvaljujoč specifični zasnovi upravljalne membrane ventila "wastegate"i. Poleg tega pa je izpušni kolektor izdelan iz jekla, da lahko vzdrži visoko temperaturo, ki naraste vse do 1000 °C.

/image/13/9/peugeot-308gti-2015-128-fr.img.73139.jpg

Kovani bati iz aluminija, zasnova podobna kot pri tekmovalnih vozilih, ojačani batni obročki in ojnice, ležajne blazinice z izboklino iz polimerov in ojačani vijaki ojnic tvorijo vrhunski sklop premičnih delov. Za zagotovitev stalne zmogljivosti, bate ohlaja olje, ki se v dvojnem curku razprši pod njihovo zgradbo.

OJAČAN MENJALNIK

/image/56/6/peugeot_308gti_2015_083_fr-960x460.76566.jpg

Da je možno izkoristiti najvišji navor, ki znaša največ 330 Nm, je bil ojačan tudi šeststopenjski ročni menjalnik. Njegovi gredi sta zrnati na otip, zobniki pa imajo globoko karbonitrirano plast. Po zaslugi tega toplotno kemičnega postopka je bilo moč povečati odpornost dela na obrabo in izboljšati njegovo vzdržljivost z doprinosom karbonskih vlaken in dušika. Diferencial na izhodu iz menjalnika pa je skrajšan, kar je v prid boljšim pospeškom.

RAZMERJE TEŽA / MOČ

/image/58/7/peugeot_308gti_2015_121_fr-1920x1080.76587.jpg

Po zaslugi lahkotne zasnove (1205 kg) se 308 GTi by PEUGEOT ponaša z odličnim razmerjem med težo in močjo, ki znaša 4,46 kg/KMi, je pravi podvig na področju emisij, ki pri kombinirani vožnji dosega komaj 139 gramov CO2 na kilometer, vozilo pa prav tako pri kombinirani vožnji porabi zgolj 6,0 l/100 km – kar je rekord v tej kategoriji - 8,1 l/100 km pri mestni vožnji in 4,9 l/100 km pri izvenmestni vožnji (po direktivah 99/100/CE).

PEUGEOT IN OKOLJE

/image/56/8/peugeot_308gti_2015_123_fr-633x400.76568.jpg

PEUGEOT si pri vseh svojih vozilih s svojim tehnološkim znanjem prizadeva zmanjšati porabo goriva in emisije CO2. Z vozilom 308 GTi by PEUGEOT SPORT je to svojo zavezo popolnoma udejanjil.

Teža, aerodinamičnost, pnevmatike in strokovno tehnološko znanje oddelka PEUGEOT SPORT, so bili združeno uporabljeni, da je bilo možno zmanjšati vpliv na okolje in izvesti nov korak na področju eko zasnove. Pri tej izvedenki so bile izkoriščene prednosti zmanjšanja mase, ki je bilo izvedeno že med zasnovo vozila 308: uvedba konstrukcijske osnove EMP2, prtljažna vrata iz kompozitnega materiala in jekla z zelo visoko mejo elastičnosti.

DIMENZIJE IN PROSTORNINA PRTLJAŽNIKA

  • /image/56/9/peugeot_308gti_boot_1_690x345.76569.jpg

  • /image/57/1/peugeot_308gti_boot_2_690x345.76571.jpg

  • /image/57/3/peugeot_308gti_boot_3_690x345.76573.jpg

  • /image/57/5/peugeot_308gti_boot_4_690x345.76575.jpg