NOVI 308 5 vratna limuzina

TEHNOLOGIJA

Nastavljivo podvozje in motorji, zvok iz izpušnega sistema, vzmetenje, zavorni sistem ... Vsi elementi združeno poskrbijo, da je možno v celoti izkoristiti športen potencial, za katerega je poskrbel PEUGEOT SPORT.

IZDELAN NA ODDELKU PEUGEOT SPORT

/image/55/5/peugeot_308gti_2015_077_fr-960x460.76555.jpg

Celotno vertikalno prednje vzmetenje je specifično in združuje:

     •   toge vzmeti,
     •   vzmetne karakteristike amortizerja, ki vsebuje raztezni hidravlični dročnik z namenom zmanjšanja hrupov,
     •   progresivni omejevalnik je bolj tog in podaljšan, da lahko posreduje na samem začetku kompresije, kadar je voznik sam v vozilu.

Stabilizacijski drog je mehkejši za zagotovitev večjega ravnovesja z zadnjo premo. Slednja ima bolj togi prečni nosilec in boljšo filtracijo, ki se je povečala s 30 na 500 daN/mm pri bočnem pospešku in s 170 daN/mm pri vertikalnem pospešku.

PODVOZJE

/image/61/0/peugeot_308gti_2015_118_fr-1920x1080.76610.jpg

Natančno uravnovešene preme dopuščajo dinamično krmiljenje na povsem varen način. Prednja prema pseudo-McPherson se natančno umesti, medtem ko ji zadnja poltoga prema naravno sledi. Ti sestavni deli prav tako prispevajo k temu, da je vozilo lažje, saj je prednji stabilizacijski drog votel, prednji trikotni vodili pa iz aluminija.

Inženirji Peugeot Sport so se z enako preciznostjo posvetili tudi selen blokom - deli narejeni iz prožnega materiala, ki ublažijo udarce ter vibracije, ki nastanejo med mehaničnimi sistemi in njihovo podporno strukturo-pri motorju so utrdili tudi te. Razlika je občutna takoj: ko zavijete v ovinek, se vozilo nemudoma odzove, brez kakršnekoli zamude ali neustreznih premikov.

DIFERENCIAL Z DELNO ZAPORO TORSEN®

i

Ekskluzivnost GTi z 270 KM je diferencial z delno zaporo Torsen®, ki je integriran v menjalnik za zagotovitev večje dinamičnosti vozila med zavijanjem. Po zaslugi prenosa navora na kolo z največjim oprijemom omogoča dodati plin bolj zgodaj med izhodom iz ovinka.

Informacije se s kolesa posredujejo zelo natančno in vozilo zanesljivo sledi ukazom, ki jih voznik posreduje prek kompaktnega volana.

NATANČNO IZPOPOLNJENI MEHANSKI DELI

/image/11/7/peugeot-308gti-2015-067-fr.img.73117.jpg

Diferencial z delno zaporo Torsen® vključuje še novo pravilo za nadzor pogona (Traction Control) za optimalno delovanje. Športna verzija sistema ESPi dopušča več svobode, še posebej več odstopanja pri zasuku vozila. Zahvaljujoč trenju planetnih zobnikov, prek katerih se prenaša navor, se obe prednji kolesi ob približevanju ovinku vrtita s skoraj enako hitrostjo, da lahko vozilo sledi ustrezni smeri.

/image/11/9/peugeot-308gti-2015-070-fr.img.73119.jpg

Programska oprema elektronskih sistemov za pomoč je v skladu s športnim temperamentom vozila. Za električni servovolan je na voljo specifično pravilo, da lahko usklajeno deluje z diferencialom z delno zaporo Torsen®

DRIVER SPORT PACK

/image/08/3/peugeot_308gti_2015_147_fr-1920x1080.46083.jpg
/image/61/2/peugeot_308gti_2015_146_fr-1920x1080.76612.jpg
/image/61/3/peugeot_308gti_1506js068-1920x1080.76613.jpg

S paketom Driver Sport Pack lahko voznik po želji vnese v potniški prostor še bolj športen ambient. S pritiskom na gumb SPORT na sredinski konzoli se barva instrumentne plošče iz bele spremeni v rdečo, na sredinskem digitalnem prikazovalniku se pojavijo dodatne informacije (moč, navor, tlak kompresijskega polnjenja, bočni in vzdolžni pospešek), poveča se jakost zvoka motorja (prek avdio sistema) in spremeni se kartografija pedala za plin.