PEUGEOT 308 SW

PEUGEOT 308 SW

BENCINSKA TEHNOLOGIJA PureTech

/image/18/3/moteur-pure-tech.79183.jpg

Novi Peugeot 308 SW 1.2 l e-THP s 130 KMi uvaja novi trivaljni bencinski motor PureTech, turbokompresorsko različico, ki se vgrajuje skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6i (Efficient Automatic Transmission 6). Modularen in kompakten ter okolju prijazen in zmogljiv motor je koncentrat učinkovitosti in vrhunske tehnologije. Z visokotlačnim neposrednim vbrizgavanjem in turbokompresorjem nove generacije z visokim izkoristkom (240.000 vrt/min) ponuja edinstveno udobje v vožnji že v območju najnižjih vrtljajev. Pri najvišjem navoru 230 Nm, ki ga doseže pri 1750 vrt/min, vzpostavi celo najboljše razmerje med navorom pri nizkih vrtljajih/močjo na trgu. Poleg tega je 95 % navora na razpolago med 1500 in 3500 vrt/min, zaradi česar je njegova uporaba optimalna ne glede na razmere.

Njegove kompaktne dimenzije, zmanjšana teža in inovativni materiali z nizkim trenjem so odločilnega pomena pri iskanju brezhibnih zmogljivosti in varčnosti brez kakršnegakoli kompromisa glede zanesljivosti in vzdržljivosti. Če vzamemo za primerjavo vozilo z enako močjo in živahnostjo, ta tehnološka prelomnica omogoča kar 21 % nižjo porabo goriva in emisije CO2.

DIZELSKI MOTORJI BlueHDi

/image/18/4/moteurs_diesel_bluehdi_.79184.jpg

Znamka Peugeot je dizelske motorje Euro 6 poimenovala BlueHDi. Ta tehnologija omogoča drastično zmanjšanje dušikovih oksidov (NOx) - za več kot 90 % - optimizira emisije CO2, zniža porabo goriva in odstrani trdne delce do 99,9 %.
Novi Peugeot 308 SW bo od začetka prodaje dalje na voljo z motorjem 2,0 l BlueHDi 150, ki se vgrajuje skupaj s 6-stopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnik EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) in uvaja različici 1,6 l BlueHDi 100 v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom in 1,6 l BlueHDi 120 s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Različica 1,6 l BlueHDi 120, za katero so bile homologirane emisijami CO285 g/km, brezhibno združuje zmogljivost in varčnost. Po zaslugi 120 konjskih moči in največjega navora 300 Nm že od 1750 vrt/min ta različica z zelo nizko porabo goriva tvori "najbolj iskano" ponudbo in hkrati s tem zagotavlja izjemno udobje v vožnji. Novi motor 2,0 l BlueHDi 150 združuje visoke zmogljivosti z izredno zmernimi emisijami. Največji navor 370 Nm doseže pri 2000 vrt/min in se ponaša z nadvse prilagodljivo uporabo. Novi Peugeot 308 SW, ki je opremljen s tem motorjem in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, se lahko pohvali z emisijami CO2 že od 99 g/km. Ta motor je lahko vgrajen tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6). Novi samodejni menjalnik ima tehnologijo Quickshift, ki omogoča hitrejše spreminjanje prestav hkrati s tem pa tudi neovirano in udobno uporabo na vrhunski ravni.

PEUGEOT IN OKOLJE

/image/22/7/peugeot_et_lenvironnement1.79227.jpg

Peugeot ponuja širok izbor vozil z nizkimi emisijami; več kot polovica vseh prodanih vozil na svetu se ponaša z emisijami CO2 nižjimi od 140 g/km. Ta uspeh gre pripisati preizkušenim tehnologijam, na področju katerih Peugeot slovi kot vodilna znamka: dizelski motor, vgrajen skupaj s filtrom trdnih delcev (pričetek prodaje v letu 2000), ki je na voljo pri večini modelov in s katerim je opremljenih več kot 2,1 milijona vozil (zmanjšanje emisij trdnih delcev za 99,99 %), po zaslugi samočistilne naprave prispeva k varstvu okolja, saj količino delcev v emisijah dizelskih motorjev zmanjša do meje merljivosti (0,004 g/km) ter s tehnologijami zgodovinskega pomena, kot sta vgradnja sistema Stop & Start, razvoj nove generacije motorjev HDi in bencinskih motorjev.