PEUGEOT 308 SW

TEHNOLOGIJA

Novi Peugeot 308 SW se ponaša z najnovejšimi tehnološkimi inovacijami. Namenjene so udobju in asistenci pri vožnji, tako da dodatno izboljšajo vsak trenutek, ki ga preživite v vozilu.

UČINKOVITOST MOTORJEV

/image/17/0/moteur-pure-tech.79170.jpg
/image/17/1/tech-motor.79171.jpg

PureTech

Novi Peugeot 308 SW 1.2 l e-THP s 130 KMi uvaja novi trivaljni bencinski motor PureTech, turbokompresorsko različico, ki se vgrajuje skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6i (Efficient Automatic Transmission 6).

Njegove kompaktne dimenzije, zmanjšana teža in inovativni materiali z nizkim trenjem so odločilnega pomena pri iskanju brezhibnih zmogljivosti in varčnosti brez kakršnegakoli kompromisa glede zanesljivosti in vzdržljivosti. Če vzamemo za primerjavo vozilo z enako močjo in "živahnostjo", ta tehnološka prelomnica omogoča kar 21 % nižjo porabo goriva in emisije CO2.i Pri tem novem članu družine trivaljnih bencinskih motorjev PureTech novi Peugeot 308 SW združuje zmogljivost in občutke v vožnji.

Motorji Blue HDi

Za novega Peugeota 308 SW so na voljo nove tehnologije, med drugimi tudi različice BlueHDi, kot so poimenovani dizelski motorji Euro 6. Tehnologija BlueHDi z ekskluzivnim načinom združevanja sistema SCR (Selective Catalytic Reductioni) selektivna katalitična redukcija in filtra trdnih delcev (FAP) z aditivom omogoča drastično zmanjšanje dušikovih oksidov (NOx) - za več kot 90 % -, optimizira emisije CO2, zniža porabo goriva in odstrani trdne delce do 99,9 %i.

MENJALNIK EAT6

/image/17/2/boite-de-vitesse-eat6.79172.jpg

Novi šeststopenjski samodejni menjalnik EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) ima tehnologijo Quickshift, ki omogoča hitrejše spreminjanje prestav hkrati s tem pa zagotavlja tudi neovirano in udobno uporabo na vrhunski ravni. Zasnovan je bil za drastično zmanjšanje emisij CO2.

Tako so emisije pri ročnem menjalniku nižje za 5 g/km (s pnevmatikami enakih dimenzij), s čimer ta različica zavzema izjemno dobro pozicijo z vidika živahnega delovanja in porabe goriva.

Menjalnik, ki se vgrajuje skupaj z motorjem 2,0l BlueHDi 150, bo tekom leta 2014 na voljo tudi z motorjem 1,2l e-THP 130.

SPORT PACK

i

Ljubitelje dinamične vožnje bo razveselil paket Driver Sport Pack, ki je na voljo za doplačilo. Sistem, ki ga lahko vklopi voznik s pritiskom na gumb "Sport" na sredinski konzoli, spremeni parametre za še bolj intenzivne občutke v vožnji.
Večja odzivnost servovolana in pedala za plin, večja glasnost in bolj športen zvok motorja, sprememba barve prikaza na instrumentni plošči, ki se tako spremeni iz bele v rdečo in prikaz parametrov za dinamični izkoristek vozila na instrumentni plošči (dosežena moč, tlak kompresijskega polnjenja, vzdolžni in prečni pospešek).

/image/17/4/direction-assistee-electrique-peugeot-nouvelle-308.79174.jpg

ELEKTRIČNI SERVOVOLAN

Novi električni servovolan je nadomestil variabilni servovolan s krmiljenjem preko hidravlične elektročrpalke. S tem novi Peugeot 308 SW omogoča dodatne prihranke pri emisijah CO2 in nadvse priročno krmiljenje med vožnjo po mestu, posledica pa je tudi občutno zmanjšan obračalni krog.

/image/17/5/frein-hill-assist-peugeo-nouvelle-308.79175.jpg

PROSTOROČNI DOSTOP IN ZAGON

Namesto klasičnega mehanskega ključa je na voljo elektronsko upravljanje odklepanja vrat ter zagona in zaustavitve motorja, ki se sproži z enim samim pritiskom na gumb Start/Stop. Po izstopu lahko vozilo preprosto zaklenete z dotikom kljuke na vratih.

/image/17/6/frein.79176.jpg

ELEKTRIČNA PARKIRNA ZAVORA

Izvedenke Allure in Féline novega Peugeota 308 SW so serijsko opremljene z električno parkirno zavoro. Ob zaustavitvi motorja se samodejno zategne, med zagonom pa se sprosti.

PARK ASSIST

i

Tehnologija Park Assist z ultrazvočnimi zaznavali ocenjuje velikost parkirnih mest, ki so na razpolago, in poskrbi za vožnjo na parkirno mesto ali z njega. Park Assist upravlja volan ter posreduje vizualne in zvočne informacije, medtem ko voznik upravlja pedal za plin, zaviranje, prestavljanje in sklopko (ročni menjalnik). Nadzor nad krmiljenjem lahko prevzamete v kateremkoli trenutku, s tem da primete volan.

SISTEM ZA SPELJEVANJE NA KLANCU

i

Sistem za speljevanje na klancu, ki deluje v povezavi z električno parkirno zavoro, poenostavi zagon in speljevanje vozila navkreber. Ta inovativna tehnologija za kratek čas imobilizira vozilo (približno 2 sekundi), toliko da lahko voznik nogo premakne z zavornega pedala na pedal za plin.

ČISTA UČINKOVITOST

/image/17/9/efficience-peugeot-nouvelle-308-video.79179.jpg

Tako kot pri limuzinski različici je bila tudi pri novem Peugeotu 308 SW masa zmanjšana za 140 kg. Po zaslugi tega dejstva je to najlažje vozilo v svojem razredu.
Odvečno težo so pri procesu zasnove odstranili na več področjih: s pravo arhitekturno prenovo, tehniko laserskega varjenja in uporabo inovativnih lažjih materialov, kot sta aluminij oziroma kompozitni material. Celo zavorni sistem, ki je bil dimenzioniran z namenom zmanjšanja teže vozila, prispeva svoj delež k lažji masi. Novi Peugeot 308 SW dosega prvovrstne zmogljivosti z vidika porabe goriva in emisij co2, hkrati s tem pa zagotavlja vrhunsko lego na cesti.