PEUGEOT 308

TEHNOLOGIJA

Peugeot 308 se lahko pohvali z raznimi tehnološkimi inovacijami. Namenjene so užitku, udobju in asistenci pri vožnji, tako da dodatno izboljšajo vsak trenutek, ki ga preživite v vozilu.

ZASLON NA DOTIK

i napaka pri nalaganju medija

V novem Peugeotu 308 ima voznik na voljo velik 9,7-palčni zaslon na dotik, ki je obrnjen proti njemu in je povsem vgrajen v sredinsko konzolo. Preko njega je možno do vseh funkcij dostopiti zgolj s konicami prstov. Po zaslugi tipk na dotik in številnih bližnjic pa je njegova uporaba tudi intuitivna in nastavljiva po meri posameznika.

ZVOK IN AVDIO SISTEM

i napaka pri nalaganju medija

/image/49/9/08.77499.jpg

ELEKTRIČNI SERVOVOLAN

Namesto z variabilnim servovolanom s krmiljenjem preko hidravlične elektročrpalke je novi Peugeot 308 opremljen z električnim servovolanom, ki omogoča dodatne prihranke pri emisijah CO2.
Druga prednost električnega servovolana je nadvse priročno krmiljenje med vožnjo po mestu, čemur se pri novem Peugeotu 308 pridružuje tudi občutno zmanjšan obračalni krog.

/image/51/8/23.77518.jpg

AERODINAMIČNOST

Stil, mere in znižano težišče novega Peugeota 308 občutno vplivajo na njegovo aerodinamičnost. Vozilo se lahko pohvali z vrednostma Cx (koeficient zračne upornosti) in SCx, ki sta v tem tržnem razredu prava novost: koeficient Cx znaša 0,28, koeficient SCx pa 0,63.
Ta dva rezultata aktivno pripomoreta k nižji porabi goriva in torej znižanim emisijam CO2.

KAMERA ZA VZVRATNO VOŽNJO

i napaka pri nalaganju medija

Kamera za vzvratno vožnjoi prikazuje dogajanje za vozilom in vas z zvočnim signalom opozarja na vse, česar ne morete videti: nameščena je na prtljažnih vratih in se samodejno sproži ob preklopu v vzvratno prestavo ter sliko pošlje do zaslona na dotik. Barvne črtice vam prikazujejo razdaljo do ovir.

PAKET ZA POMOČ PRI VOŽNJI

i napaka pri nalaganju medija

Novi Peugeot 308 nudi prenovljeno opremo za varnost, kot je "Paket za pomoč pri vožnji"i, ki vključuje aktivni tempomat, opozorilnik o nevarnosti trčenja in sistem za samodejno zaviranje v sili. Omenjene funkcije delujejo v povezavi z radarjem, ki je nameščen na spodnji rešetki prednjega dela vozila.
Aktivni tempomat samodejno zniža programsko nastavljeno hitrost z zaviranjem motorja, kadar se približate počasneje vozečemu vozilu. Če je razlika v hitrosti med vašim in pred vami vozečim vozilom prevelika, vas opozorilnik o nevarnosti trčenja opozori, da morate zavirati in tako povečati varnostno razdaljo. Če se trčenju ni možno izogniti, funkcija za samodejno zaviranje v sili zniža hitrost na največ 20 km/h, in tako pomaga preprečiti trčenje oziroma zmanjšati njegove posledice. Kljub vsem tem funkcijam pa mora voznik ne glede na dane okoliščine vselej ohraniti nadzor nad vozilom in voziti v skladu s cestno-prometnimi predpisi.

/image/50/5/06.77505.jpg

PROSTOROČNI SISTEM ZA SPELJEVANJE NA STRMINI

Namesto klasičnega mehanskega ključa je na voljo elektronsko upravljanje odklepanja vrat ter zagona in zaustavitve motorja, ki se sproži z enim samim pritiskom na gumb Start/Stop. Za zaklepanje vrat vozila zadostuje, da z roko sežete za kljuko enih od prednjih vrat (predhodno preverite, da v notranjosti ni nikogar več).

/image/49/4/04.77494.jpg

NADZOR MRTVEGA KOTA

Ta tehnologija vas preko štirih zaznaval, ki so nameščena na prednjem in zadnjem odbijaču, med vožnjo obvešča o prisotnosti vozila oziroma motorja v mrtvem kotui. V takem primeru v zunanjem ogledalu na ustrezni strani zasveti svetlobna dioda in na to opozori voznika.

ZASNOVA

i napaka pri nalaganju medija

Po zaslugi kompaktne zgradbe je novi Peugeot 308 lažji od svojega predhodnika. V primerjavi s prejšnjo različico je 47 mm nižji, 23 mm krajši in 10 mm ožji, s čimer ima tudi manjšo maso.
K zmanjšanju teže je pripomogla tudi tehnika laserskega varjenja.
Nenazadnje pa je bilo 70 kilogramov teže privarčevanih z vgradnjo čisto nove platforme EMP2 skupine PSA.

UČINKOVITOST OPREME

i napaka pri nalaganju medija

Celotna oprema s svojo zasnovo pripomore k zmanjšanju teže vozila. Nove preme so lažje po zaslugi votlega stabilizacijskega droga in uporabe sestavnih delov iz aluminija.
Celo zavorni sistem, ki je bil dimenzioniran z namenom zmanjšanja teže vozila, prispeva svoj delež k lažji masi.

ELEKTRIČNA PARKIRNA ZAVORA

Najbogatejše opremljene izvedenke novega Peugeota 308 so serijsko opremljene z električno parkirno zavoro. Ob zaustavitvi motorja se samodejno zategne, med zagonom pa se sprosti.
Sistem za speljevanje na strmini, ki je serijsko na voljo od 2. stopnje opremljenosti dalje, poenostavi zagon in speljevanje vozila na strmini. Ta inovativna tehnologija za kratek čas imobilizira vozilo (približno 2 sekundi), toliko da lahko voznik nogo premakne z zavornega pedala na pedal za plin.

ČISTA UČINKOVITOST

/image/48/7/efficience-peugeot-nouvelle-308-video.77487.jpg

Masa novega Peugeota 308 je občutno zmanjšana, s čimer je bilo možno doseči prvovrstne zmogljivosti z vidika porabe goriva in emisij CO2, hkrati s tem pa zagotoviti vrhunsko lego na cesti. Da smo uspeli v primerjavi s predhodnim modelom 308 težo zmanjšati za 140 kilogramov, je bilo treba odvečno težo odstraniti z vseh možnih vidikov: kompaktnost vozila, aerodinamičnost, lažji materiali in oprema.