/image/86/2/peugeot_5008_header.78862.jpg

PEUGEOT 5008 Enoprostorec

TEHNIČNI PODATKI

DIMENZIJE

  • /image/91/2/peugeot_5008_690x345-cote-grand.78912.jpg

    DOLŽINA

  • /image/91/4/peugeot_5008_690x345-avar.78914.jpg

    ŠIRINA / VIŠINA

  • /image/91/6/peugeot_5008_690x345-dimension-2.78916.jpg

    NOTRANJOST

  • /image/91/8/peugeot_5008_690x345-dimensions.78918.jpg

    PRTLJAŽNI PROSTOR

AERODINAMIKA

/image/92/0/aerodynamisme-960x460.78920.jpg

Aerodinamika linij Peugeota 5008 in njegovega podvozja sta bila posebej natančno preučena, da bi dosegli čim manjšo porabo. Ta enoprostorec ima zato enega najboljših koeficientov zračnega upora Cx v svoji kategoriji: 0,29.

EURO 5

Motorji 1,6l VTi 120 KM BVM5, 1,6l THP 155 KM BVM6, 1,6l THP 155 KM BVA6, 1,6l HDi 115 KM FAP BVM6, 1,6l e-HDi 115 KM FAP BMP6, 2,0l HDi 150 KM FAP BVM6 in 2,0l HDi 160 KM FAP BVA6 imajo posebej dodelano programsko opremo, ki izpolnjuje ekološki standard Euro 5.

CO2IZPUSTI

Pri kombinirani vožnji 5008 1,6l eHDi FAP 115 KM BMP6*i porabi zgolj 4,2 l/100 km in ima emisije CO2 le 109 g/km.

e-Hdi MICRO-HYBRID TEHNOLOGIJA

/image/94/4/technologie_micro-hybride_e-hdi_1920x1080.78944.jpg

Skrb za prihodnost našega planeta sodi med največje izzive, s katerimi se danes soočamo. Peugeot si k temu prizadeva z mikrohibridno tehnologijo e-HDi: sistem STOP & START*i nove generacije. Sistem samodejno sproži prehod motorja v stanje pripravljenosti, vsakič ko se vozilo zaustavi, na primer pred rdečim semaforjem ali "Stop" znakom. Ko želi voznik nadaljevati pot, se vozilo povsem mirno ponovno zažene, kar je novost tega sistema. e-HDi omogoča bolj učinkovit nadzor nad porabo goriva**i in emisijami CO2***i. Tehnologija deluje v povezavi s šeststopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom.

PRIKAZOVALNIK PRESTAV

Ta tehnologija vozniku nakaže optimalen trenutek za prestavljanje v višjo prestavo in s tem zagotovi optimalno porabo goriva.

FILTER

/image/92/2/filtre-a-p-600x400.78922.jpg

Tehnologija HDi je združena z zelo zmogljivim sistemom za zmanjšanje onesnaževanja, filtrom trdnih delcev (FAP). Ta samočistilna naprava obdeluje pline, ki nastajajo pri zgorevanju dizelskega goriva v motorju. Ta oprema zmanjša emisije trdnih delcev dizelskih motorjev pod mejo merljivega (0,004 g/km), zaradi česar je motor okolju prijaznejši.