Novi PEUGEOT 308 - TEHNOLOGIJA

/image/15/9/308gtberline.309159.jpg

Novi PEUGEOT 308

Novi PEUGEOT 308, čista učinkovitost!

SISTEMI ZA POMOČ PRI VOŽNJI

TEHNOLOGIJA, ZASNOVANA ZA VOZNIKA

Skupaj z novim PEUGEOTOM 308 boste pridobili tudi sisteme za pomoč pri vožnji zadnje generacije, kot so:

  • Aktivni sistem za nadzor mrtvega kotai - med vožnjo s hitrostjo od 12 km/h do 140 km/h sistem opozori voznika na prisotnost drugega vozila v mrtvem kotu vozila, čim to drugo vozilo predstavlja potencialno nevarnost. Opozarjanje poteka z opozorilno lučko, ki zasveti v vzvratnem ogledalu na ustrezni strani, ko sistem zazna vozilo (avtomobil, tovornjak, kolo).
  • Visiopark 1i - sistem omogoča prikaz bližnje okolice vozila na zaslonu na dotik vozila. Informacijo o pogledu iznad vozila dopolnjujejo zaznavala sistema za pomoč pri parkiranju. Sistem sproti in v realnem času izdeluje sliko vozila iz ptičje perspektive, ki omogoča 360-stopinjski prikaz.
  • Samodejno zaviranje v sili (Active safety brake)i - funkcija opozarja voznika o bližajoči nevarnosti trčenja z vozilom, ki vozi pred njim ali s pešcem, ki se nahaja v njegovem območju zaznavanja. Če voznik po opozorilu ne pritisne dovolj hitro na zavorni pedal, sistem za samodejno zaviranje v sili nemudoma posreduje. Zaradi drastičnega znižanja hitrosti vozila se lahko izognemo ali pa občutno omejimo nevarnost trčenja.
  • Samodejni preklop dolgih/zasenčenih lučii - glede na svetlost in vozne razmere samodejno preklaplja med dolgimi in zasenčenimi lučmi. Na ta način poskrbi za optimizacijo časa vožnje z dolgimi lučmi brez zaslepitve potnikov v drugih vozilih.
  • Prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrostii in priporočanje hitrosti.
  • Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control)i - zagotavlja dve funkciji: samodejno ohranjanje hitrosti vozila pri vrednosti, ki jo je programiral voznik in samodejno prilagajanje razdalje do vozila pred vami.

UČINKOVITI MOTORJI

/image/18/7/peugeot-essence-2017-008.309187.jpg

MOTORJI PURETECH

Novi 308 je lahko opremljen s trivaljnim bencinskim motorjemi , ki dosega večji izkoristek zaradi manjše mase in manjših mer.

Zanj je na voljo tudi nova generacija bencinskih motorjev PureTech 130 S&S BVM6i  z neposrednim vbrizgavanjem, ki se vgrajujejo z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Najnovejša izvedenka je tako še bolj zmogljiva, bolj varčna z vidika porabe goriva in bolj udobna za vožnjo.

/image/18/5/peugeot-5008-2017-005-fr.309185.jpg

Nov motor BlueHDi 130 S&S

Novi 308 je opremljen z ekskluzivnim novim motorjem BlueHDi 130hp S&Si , za katerega je prvič na voljo nov in še bolj kompakten protionesnaževalni sistem. Emisije so obdelane na samem viru in v izpušni liniji, kar med uporabo zagotavlja nižjo porabo goriva in še bolj učinkovito zmanjšanje onesnaževanja.

EKSKLUZIVNI MOTORJI 308 GT

/image/18/6/peugeot-diesel-2017-006-fr.309186.jpg

Za še bolj športen videz je novi PEUGEOT 308 GT opremljen z ekskluzivnimi motorji, kot sta THP 205 S&S BVM6i  oziroma novi BlueHDi 180hp S&Si , ki sta odslej na voljo skupaj z novim samodejnim menjalnikom EAT8i.

NOV SAMODEJNI MENJALNIK EAT8

i

Novi samodejni menjalnik EAT8i, ki je tako varčen kot ročni menjalnik, zagotavlja hitro in tekoče prestavljanje po zaslugi novega električno impulznega spreminjanja prestav Shift and Park by wirei in obvolanskih prestavnih ročic.