8-stopenjski samodejni menjalnik

8-stopenjski samodejni menjalnik v PEUGEOT 308

31.1.2018

Novi PEUGEOT 308 uvaja možnost vgradnje svojega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika zadnje generacije skupaj z motorji PureTech 130 S&S in BlueHDi 130 S&S. Najnovejši izvedenki PEUGEOTA 308, ki sta s svojim podvozjem že zasloveli zaradi izjemnega razmerja med udobjem in lego na cesti, zagotavljata še bolj intenzivne užitke in emocije v vožnji.

Najnovejša generacija menjalnikov EAT8, ki je sicer na voljo izključno za motorje Euro6.c, omogoča v primerjavi z menjalnikom EAT6 za 7 % nižjo porabo goriva po zaslugi:

  •  prehoda s 6 na 8 prestav,
  • do 2 kg nižje mase v primerjavi z menjalniko EAT6,
  • samodejnega preklopa v način Neutre (prosti tek), ki je na voljo v območju od 25 do 130 km/h pri družini motorjev PureTech v načinu ECO, kadar razmere to dopuščajo. Sistem odobri vklop tega načina, kadar zazna pritisk na pedal za plin in zavorni pedal. Omenjeni način se vzpostavi povsem brez voznikovega posredovanja ter zmanjša notranje trenje menjalnika in zniža porabo goriva za približno 3 %.

Najnovejši menjalnik EAT8 ponuja izjemno udobno rabo in nadvse živahno prestavljanje. Bolj prožen pretvornik navora zagotavlja zares pravo vozno udobje in to ne glede na hitrost. Način upravljanja Shift and Park by wire samodejnega menjalnika ponuja nadvse intuitivno, nemoteno in ergonomsko rabo. V serijski opremi sta na voljo obvolanski prestavni ročici za natančno ročno spreminjanje prestav, pri čemer pa je na voljo tudi samodejna funkcija. Za še večjo varnost pa se funkcija Park vklopi samodejno ob izklopu motorja. Nov menjalnik EAT8 je zares nadvse enostaven za vzdrževanje, saj načrtu vzdrževanja ne predpisuje nobenega servisnega posega oziroma menjave olja. Menjalnik vsebuje olje z nizko viskoznostjo, ki ima garancijo skozi celotno življenjsko dobo vozila.

Emisijski standard Euro 6.c, ki je stopil v veljavo septembra 2017, določa, da emisije dušikovih oksidov (NOx) motorjev v realnih pogojih vožnje ne smejo biti 2,1-krat večje od tistih, ki so bile izmerjene med testiranji na preizkusni napravi. Skupina PSA je s svojimi novimi motorji zavzela proaktiven pristop, tako da že sedaj dosegajo 1,5, ki bo obvezen šele z letom 2020.

Novi Peugeot 308: tehnološka ofenziva

Zahvalujoč svoji izrazni stilski zasnovi, sistemom za pomoč pri vožnji zadnje generacije in novim motorjem novi PEUGEOT 308 odločno izstopa zaradi svoje učinkovitosti in užitkov v vožnji, na katere znamka PEUGEOT prisega. Pogonska sklopa PureTech S&S 130 EAT8 in BlueHDi 130 S&S EAT8 sta na voljo za nivoje opreme Active, Allure in GT Line. Najnovejši motor PureTech 225 S&S EAT8 je obogatil nivo opreme GT in se pridružil motorju BlueHDi 180 S&S EAT8.

Omenjene verzije bodo na voljo za petvratno limuzino in od:

  • aprila 2018 dalje: BlueHDi 130 S&S EAT8 in PureTech 225 S&S EAT8,
  • maja 2018 dalje: PureTech 130 S&S EAT8.

Motorji na vozilih z nivojem opreme GT so na slovenskem tržišču že na razpolago, 1.2 PureTech 130 in 1.5 BlueHDi 130 ter 1.6 THP 225 na GT-ju bodo v Sloveniji na voljo od meseca junija dalje.