/image/04/1/header.83041.jpg

UČINKOVITOST

PEUGEOT si je kot avtomobilski proizvajalec za eno od svojih absolutnih prioritet zadal okoljevarstvena prizadevanja, ki gredo z roko v roki z užitki v vožnji.

MOTORJI PureTech

/image/05/5/1_2lpuretech_1408tech002bis.83055.jpg

PEUGEOT predstavlja svojo najnovejšo družino trivaljnih motorjev PureTech: koncentrat učinkovitosti in vrhunske tehnologije.

Ti bencinski motorji s kompaktno in lahko zasnovo nudijo večji izkoristek zahvaljujoč zmanjšani teži in manjšim dimenzijam. Visoko stopnjo zmogljivosti jim omogočata tudi optimalno izboljšano zgorevanje in omejeno trenje.

Motorji PureTech vam zagotavljajo edinstveno vozno udobje že od najnižjih vrtljajev motorja dalje. Pri najvišjem navoru 230 Nm (najbolj zmogljive izvedenke), ki ga dosežejo pri 1750 vrt/min, vzpostavijo celo najboljše razmerje med navorom pri nizkih vrtljajih/močjo na trgu. Poleg tega je 95 % navora na razpolago med 1500 in 3500 vrt/min, kar omogoča optimalno uporabo v vseh okoliščinah.

Novi motorji pa se ne ponašajo zgolj z izjemno zmogljivostjo temveč so tudi izjemno varčni. Poraba goriva in emisije CO2 so 25 % nižjekot pri štirivaljnem motorju z isto močjo. Vozniku je tako omogočena nižja poraba goriva, za približno 1,5 litra na 100 kilometrov, hkrati s tem pa mu ponujeno optimalno vozno udobje. Nenazadnje pa je Peugeotu 308 uspelo ravno z motorjem PureTech doseči svetovni rekord v prevoženi razdalji z enim samim polnim rezervoarjem goriva.

SAMODEJNI MENJALNIK EAT6

/image/05/6/eat6_1408tech001bis.83056.jpg
/image/05/7/308sw_1401pc066.83057.jpg

Novi menjalnik EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) je 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki omogoča optimalno porabo goriva in intenzivnejše občutke med vožnjo.

Zasnovan je bil z namenom drastičnega zmanjšanja emisij CO2 hkrati pa nudi visoko raven udobja pri uporabi.

Njegova tehnologija Quickshift omogoča izjemno umirjeno vožnjo in najboljše čase za spreminjanje prestav na trgu.

Tako je bila razlika v emisijah med ročnim in samodejnim menjalnikom znižana na zgolj 5 g/km (s pnevmatikami enakih dimenzij), s čimer menjalnik EAT6 zavzema izjemno dobro pozicijo z vidika živahnega delovanja in porabe goriva.

STOP AND START

Tehnologija e-HDi, imenovana tudi sistem Stop&Starti za bencinske motorje zadnje generacije.

Funkcija Stop&Start samodejno izključi motor, vsakič ko se vozilo ustavi, na primer pred rdečim semaforjem ali Stop znakom, in je tako idealno prilagojena mestni vožnji. Ko želi voznik nadaljevati pot, se vozilo nemudoma povsem mirno ponovno zažene.

Tovrstna tehnologija nudi številne prednosti: boljše obvladovanje porabe goriva (- 15 % v gostem mestnem prometu kot pri klasičnem vozilu), znižanje emisij CO2 (nične emisije med fazami zaustavitve motorja) in neslišno delovanje zaustavljenega vozila.

S tehnologijo e-HDi pa lahko okolju prijazne zmogljivosti združite z voznim udobjem!

Stop&Start je možno tudi izklopiti, tako da se prilagaja vsem načinom vožnje.

ZMANJŠANJE MASE

i

Poslovite se od odvečne teže! Za svoje najnovejše modele je PEUGEOT združil strokovno podkovano znanje svojih inženirjev, da mu je uspelo ponuditi bolj kompaktne in lažje avtomobile. Vse na novo zasnovane elemente, vse uporabljene tehnologije in vse sestavne dele so posebej natančno preučili, da jim je uspelo posledično znižati težo vozila.

Končni rezultat je zmanjšana masa, ki zagotavlja boljši nadzor nad porabo goriva in emisijami CO2 brez kakršnihkoli negativnih posledic na varnost in zmogljivosti.

HYbrid4

/image/05/9/peugeot_gam_2013_003_fr.83059.jpg
/image/06/0/3008hybrid4_1007tech_dbis.83060.jpg
/image/06/1/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.83061.jpg

Z motorjem HYbrid4 Peugeot dokazuje, da je končno možno zagotoviti še večjo skrb za okolje in hkrati ponuditi nova vozniška občutja.

Tehnologija HYbrid4 ni zgolj prvi popolnoma hibridni dizelski motor na svetu, temveč vozniku tudi nudi možnost izbire načina vožnje glede na profil cestišča.

Njena uporaba je izjemno enostavna, saj lahko voznik prek vrtljivega gumba na sredinski konzoli izbere enega od štirih načinov delovanja: samodejni (klasična vožnja z izmenjujočim električnim in dizelskim pogonom), športni (za bolj dinamične zmogljivosti), električni (za neslišno vožnjo po mestu brez emisij) in še štirikolesni pogon (za izboljšan oprijem na večini terenov).

Hybrid Air

/image/06/2/208hybridfe_1302cgi002.83062.jpg

HYbrid Air je povsem nov hibridni pogonski sklop, ki združuje trivaljne bencinske motorje zadnje generacije in stisnjen zrak.

Inteligenten in inovativen, HYbrid Air se prilagaja vožnji vsakega posameznika.

Tako glede na dane razmere in vaš način vožnje motor samostojno izbere način, ki najbolje ustreza terenu: stisnjen zrak (nične emisije), bencin ali kombinirani.

V mestu je način na stisnjen zrak vklopljen 80 % časa. Ravno obratno pa sistem izven mesta ali na avtocesti izbere način za bencinski pogon.

Tovrstna tehnologija zagotavlja drastično nižjo porabo goriva in emisije CO2 in je ključni mejnik za dosego cilja 2,0 l/100 km.

ELEKTRIČNI POGON

/image/06/3/ion_2010_041_fr.83063.jpg

Z lahkimi gospodarskimi vozili, osebnimi avtomobili, skuterji in kolesi je Peugeot do danes edini proizvajalec, ki ponuja celovito paleto prevoznih sredstev na 100 % električni pogon.

Nični izpusti škodljivih izpušnih plinov in nične emisije CO2 v fazi vožnje, izjemno nizki obratovalni stroški ... Ta vse bolj okolju prijazna vozila nudijo izjemno prijetne občutke v neslišni vožnji brez tresljajev.

Med avtomobili najdemo mestnega malčka iOn na 100 % električni pogon in partnerja Electric, ki je namenjen urbanim poklicnim uporabnikom.

Vozili poganjajo litij-ionski akumulatorji najnovejše generacije. Polnimo jih lahko prek gospodinjskega električnega omrežja ali prek posebnega omrežja ter nudijo veliko avtonomije in zagotavljajo nemudoma razpoložljivo moč.

Ion in Partner poleg tega generirata energijo med fazami upočasnjevanja in zaviranja. Tako imate na razpolago 150 kilometrov avtonomije (170 pri partnerju) plus Stop&Start, kar je veliko več od povprečne vsakodnevne razdalje.

FAP

FAP ali filter trdnih delcev z aditivom je PEUGEOTOVA tehnološko napredna rešitev za obdelavo emisij trdnih delcev dizelskih motorjev. Z njim so opremljeni skoraj vsi motorji HDi znamke PEUGEOT.

Filter trdnih delcev je samočistilna naprava, ki obdeluje pline, nastale pri zgorevanju dizelskega goriva v motorju in odstrani do 99,9 % trdnih delcev iz emisij ne glede na njihovo velikost in pogoje delovanja vozila.

Ta tehnologija deluje v dveh fazah: trdne delce najprej zadrži filter porozne zgradbe iz silicijevega karbida. Po nekaj sto kilometrih pa med fazo regeneracije trdni delci zgorijo pri zelo visoki temperaturi. Postopek se izvede samodejno in v celoti neopazno.