SKIP TO CONTENT
ADBLUE®
AdBlue® za Peugeot dizelske motorje
Motorji PEUGEOT BlueHDi in AdBlue®

Euro 6 je najnovejši emisijski standard za vozila v Evropi, v sklopu katerega se izvajajo strogi testi z namenom povečanja natančnosti dejanskih voznih razmer. To pomeni, da bodo vozila z novimi dizelskimi motorji Euro 6 med posameznimi servisnimi pregledi najverjetneje potrebovala dodatno dolitje sredstva AdBlue®.

 

Tehnologija dizelskih motorjev BlueHDi je Peugeotova rešitev za ohranjanje kakovosti zraka z uravnavanjem zgorevanja in naknadno obdelavo izpušnih plinov.

 

Načelo je zmanjšanje emisij dušikovih oksidov (NOx) v zrak za do 90 %, hkrati pa odpravi 99,9 % drobnih delcev po številu. NOx se obdelajo z metodo SCR (selektivna katalitična redukcija), ki jih s pomočjo katalize pretvori v paro in dušik.

 

Tehnologija dizelskega motorja BlueHDi je edina, ki omogoča hitro polnjenje po zagonu. Selektivna katalitična redukcija (SCR) je namreč nameščena pred filtrom trdnih delcev (FAP).

 

Ta kombinacija (SCR + DPF z dodatkom) je še posebej učinkovita pri obdelavi izpušnih plinov.

 

Kaj je AdBlue®?

AdBlue® je raztopina sečnine in vode, ki se uporablja za obdelavo izpušnih plinov in odstranjevanje škodljivih onesnaževal, vključno z dušikovimi oksidi (NOx), od katerih je najbolj škodljiv dušikov dioksid (NO2).

 

Tekočina je shranjena v posodi v vašem avtomobilu, vendar se za razliko od bencinskega ali dizelskega goriva ne vbrizga v motor; namesto tega se dovaja v del izpušne linije vozila. Z uporabo tehnologije za selektivno katalitično redukcijo (SCR) se strupeni izpušni plini NOx pretvorijo v neškodljiv dušik in vodo.

 

Kombinacija sistema SCR in trenutna tehnologija HDi tvorita sistem Peugeot BlueHDi, ki je zasnovan tako, da deluje brez vpliva na zmogljivost motorja ali vožnjo.

 

Kaj morate narediti?

Za zagotovitev ustreznega delovanja je treba v posodo AdBlue® vašega dizelskega motorja Euro 6 po potrebi doliti sredstvo AdBlue®.

 

Večini voznikov bodo sredstvo dolili med rednim servisnim pregledom ali na vsakih 20.000 kilometrov. Pri novih vozilih Euro 6 pa bo treba odvisno od vašega načina vožnje dolitje opraviti tudi prej.

 

Če je treba posodo napolniti, se ob zagonu vklopi opozorilna lučka za sečnino. V tem primeru morate poskrbeti, da bo sredstvo čimprej dolito. Od prvega vklopa opozorilne lučke, do popolnoma izpraznjene posode, lahko prevozite še do 2.400 kilometrov. Za več informacij o opozorilni lučki in povezanih sporočilih preglejte navodila za uporabo vozila.

  • Prvo opozorilo: Predvideno še do 2.400 kilometrov.
  • Drugo opozorilo: Predvideno še do 800 kilometrov.
  • Tretje opozorilo: Predvideno še do 100 kilometrov.
  • Zadnje opozorilo: Rezervoar je prazen. Naprava za blokado zagona motorja preprečuje zagon motorja. Dolijte vsaj 5l aditiva AdBlue® ter počakajte 5 minut za ponovni zagon motorja.

 

Ko se to zgodi se obrnite na pooblaščenega serviserja Peugeot in se z njim čimprej dogovorite za polnjenje. To je hiter in povsem preprost postopek, ki vam ga lahko opravimo v kratkem času. 

 

S tem ko v svoj sistem SCR dolijete naše sredstvo AdBlue®, prejmete zagotovilo, da ustreza čistosti, ki jo predpisuje naša garancija, in ne tvegate nevarnosti za okvaro sistema zaradi uporabe alternativnega sredstva podstandardne kakovosti.

 

DODATNO OPOZORILO

 

Seveda pa lahko sredstvo AdBlue® dolijete tudi sami. POZOR pred tem ne pozabite izklopiti motorja in preveriti, ali vozilo stoji na ravnih tleh!

 

Za več informacij o postopku dolivanja sredstva in povezanih sporočilih, preglejte navodila za uporabo vozila.