27.2.2019
Novi PEUGEOT 208 predstavlja svojo mladostno podobo ter izraža energičnost, spontanost in vrednote znamke PEUGEOT: visoka pričakovanja, stil in emocije.
Prinaša pomemben prispevek k temu, kar danes zagotavlja uspeh PEUGEOTOVEMU izboru: samozavesten dizajn v kombinaciji s prepoznavnimi inovacijami in tehnologijo. Ker se načini uporabe avtomobila hitro spreminjajo, in ker je energetski prehod zelo velika priložnost, bo novi PEUGEOT 208 že od lansiranja dalje na voljo s tremi različnimi viri pogona: električni, bencinski ali dizelski.
Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove novi PEUGEOT 208 uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.
"Naša znamka v zadnjih letih uspešno piše svojo bogato zgodovino. Z novim PEUGEOTOM 208 se bomo znova postavili na stran užitkov in enostavnosti. Torej, izberite si svojo izvedenko vozilo 208, izberite svoj tip motorja z notranjim zgorevanjem ali električni motor in uživajte! Z eno samo besedo: enjoy!" Jean-Philippe IMPARATO, generalni direktor PEUGEOT
Osrednja skrb inženirjev skozi celotno razvojno fazo je bila varčnost. Nova konstrukcijska osnova pomaga omejiti emisije CO2 novega PEUGEOTA 208 po zaslugi:
- zmanjšane teže (30 kg manj v primerjavi s platformo PF1),
- izboljšane aerodinamičnosti (izravnano dno karoserije in krmiljene odprtine za dovod zraka),
- znižan kotalni upor (pnevmatike kategorije A in zmanjšano trenje mehanskih delov prem),
- optimizacija pogonskih sklopov (izboljšan izkoristek pri zgorevanju, manjša prostornina motorjev, zmanjšano trenje mehanskih delov, podaljšani prenosi in uvedba sistema Stop & Start v vse izvedenke). Konstrukcijska osnova CMP ponuja tudi visoko stopnjo udobja in varnost,
- izboljšano zvočno in toplotno udobje v notranjosti, znižane vibracije,
- razpoložljivost sistemov za pomoč pri vožnji, ki so na ravni visokih avtomobilskih segmentov
Novi PEUGEOT 208: izpolnjuje zahteve standardov €6.d
Za novega PEUGEOTA 208 je na voljo celovit izbor motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo zahtevam emisijskega standarda €6.d za bencinske motorje in €6.d-temp za dizelske motorje. Edinstveno ponudbo segmenta B predstavljata motorja PureTech 100 in 130, ki sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8.
Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 L:
- PureTech 75 S&S BVM5,
- PureTech 100 S&S BVM6 ali EAT8,
- PureTech 130 S&S EAT8.
Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 L:
Novi PEUGEOT 208: poželjiv eleganten dizajn
Nova generacija, ki je daljša, širša in nižja od aktualnega modela PEUGEOTA 208, je pridobila elegantno obliko karoserije, ki z napetimi in izčiščenimi linijami nakazuje na športno tekmovalnost. Široki blatniki in razkošne linije karoserije poskrbijo za pridih čutnosti s subtilnim ravnovesjem med čvrstostjo in mehkobo. S profila nam novi PEUGEOT 208 razkrije nazaj pomaknjeno vetrobransko steklo, ki je prepustilo prostor daljšemu pokrovu motornega prostora z izklesanimi linijami. Zadnje vogalno steklo je kot znak dinamičnosti zelo nagnjeno in popolnoma poravnano z zadnjim blatniškim košem.
Pri izvedenkah GT Line oziroma GT so blatniški koši okrašeni s podaljški blatnikov v lakirano črni barvi: oblika karoserije je tako še bolj usločena, premer koles pa je na videz še večji.
Pri izvedenkah z najbogatejšim nivojem opreme so 17-palčna platišča okrašena z vstavki po meri, pritrjenimi z vijaki, kar prispeva k boljši aerodinamičnosti in k zmanjšanju nevzmetenih mas (-3,6 kg na vozilo).
Po zgledu PEUGEOTOVIH modelov 3008/5008/508 ima zadnji del novega PEUGEOTA 208 značilno črno okrasno letev, ki se razteza po celotni širini prtljažnih vrat in povezuje luči v obliki treh krempljev (ki so vklopljene tako dnevi kot ponoči). Oblikovna zasnova je natančna, linije pa napete. Zadnji spojler je na voljo v lakirani črni končni obdelavi in je lahko glede na tip motorja okrašen s kromanima izpušnima cevema.
Novi PEUGEOT 208: high-tech, high-touch
Novi PEUGEOT 208, ki je nastal po navdihu konceptnega vozilo PEUGEOT FRACTAL, je pridobil PEUGEOT i-Cockpit® nove generacije in ima tako kot pri ostalih modelih iz PEUGEOTOVEGA izbora trinivojsko ergonomsko zasnovano zgradbo.
- Oči: nemudoma opazne informacije so preudarno umeščene v voznikovo vidno polje. Glede no nivo opreme se no instrumentni plošči PEUGEOT i-Cockpit® 3D informacije prikazujejo na dveh nivojih, s katerih jih lahko odčitavamo. Pred digitalnim zaslonom v višini oči se informacije projicirajo v obliki holograma. Prikaz je dinamičen, soj se podatki približujejo voznikovemu vidnemu polju glede no stopnjo pomembnosti ali kritičnosti, s čimer se odzivnost skrajša za približno pol sekunde. No sredinskem delu, tik nad klavirskimi tipkami, je umeščen zaslon na dotik, ki je lahko glede no nivo opreme in izbrane opcije 5-, 7- ali 10-polčni.
- Roke: vsi materiali so prijetni na otip, razmoki so minimalni, spoji natančni, stikalo no dotik in tudi fizično stikalo so premišljeno umeščeno.
- Telo: potniški prostor je oblikovan kot kokpit, ki obdaja potnike. Prednja sedeža nudita vrhunsko udobje in odlično oporo.
Novi PEUGEOT 208: ultra varen
Z novim sistemom Drive Assist najnovejši PEUGEOT 208 odpira pot pol avtonomni vožnji s koriščenjem sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije, ki so med najboljšimi v segmentu:
- prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8 (ali Automatic Cruise Control Stop & Go) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili;
- pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika;
- Full Park Assist - sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro;
- samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 5 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta;
- aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) s popravkom smeri vožnje od 65 km/h dalje;
- opozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana;
- samodejni preklop dolgih luči;
- prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost;
- razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta);
- aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje;
- električna parkirna zavora.