1. KAJ JE PEUGEOT CONNECT?
PEUGEOT nudi številne storitve, ki skrbijo za vas. Peugeot Connect je nov način, da ostanete povezani in varni na cesti. Sistem pametnih tehnologij so vedno na voljo za pomoč in storitve povezljivosti, ki nudijo varnost in inovacije. Peugeot vam omogoča, da vozite pametno s pregledom nasvetov in napotkov o prometnih razmerah in informacijah o vozilu ali poti. Peugeot poskrbi za vašo sproščenost, da je vsako potovanje vznemirnjivo in učinkovito.
2. KATERE STORITVE SO NA VOLJO S PEUGEOT CONNECT?
Storitev Peugeot Connect združuje opremo povezljivosti ali storitve :
- PEUGEOT CONNECT ASSIST: Paket SOS & Asistenca - klici v sili in pomoč na cesti glede na geolokacijo je že na voljo. V za električna in hibridna vozila pa tudi e-REMOTE upravljenje na daljavo.
- PEUGEOT CONNECT NAV: Peugeot Connect Nav je povezan s povezanimi storitvami TomTom, ki vam pomaga pri pripravi na potovanje, nato pa vas vodi in optimizira vaš načrt poti v realnem času
- PEUGEOT CONNECT PLAY: Peugeot Connect Play je zbirka aplikacij, ki jih lahko prenesete v svoj mobilni telefon in povezane naprave, kar vam omogoča ustvarjanje, skupno rabo in uživanje v široki paleti vsebin. Vključuje Mirror Screen.
3. KATERA VOZILA SO OPREMLJENA S PEUGEOT CONNECT?
Peugeot Connect je na voljo za najnovejše generacije vozil, proizvedena od pomladi 2019 dalje, in za vse nove modele.
4. ALI SO VSE STORITVE NA VOLJO V VSEH VOZILIH?
Razpoložljivost in obseg storitve se razlikujeta glede na državo in vozilo. Takoj ko odprete račun in se prijavite v spletni portal povezljivih storitev Peugeot Services Store lahko vnesete VIN (šasijo) svojega vozila in pridobite informacije, katere storitve bodo na voljo za vaš avto.
5. ALI IMAM LAHKO PEUGEOT CONNECT V SVOJEM TRENUTNEM VOZILU?
Peugeot Connect ni mogoče naknadno vgraditi v že proizvedena vozila, ampak morajo biti s tem sistemom povezljivosti že tovarniško opremljena.
6. KAKO ZAČNEM UPORABLJATI PEUGEOT CONNECT?
Ko kupite vozilo, opremljeno s Peugeot Connect, se morate za aktivacijo povezljivh storitev registrirati in aktivirati svoje storitve na spletni portal Peugeot Services Store ali se registrirate preko mobilne aplikacije MyPeugeot. Na podlagi registracije boste prejeli e-poštno sporočilo - preprosto kliknite povezavo, da zaključite postopek aktivacije.
Do spletnega portala Peugeot Services Store dostopate na povezavi: https://services-store.peugeot.si/
O mobilni aplikaciji Peugeot pa si preberite na spletnem mestu: https://www.peugeot.si/akcije-in-financiranje/mypeugeot-app.html
7. ALI SE MORAM ZA UPORABO STORITEV PEUGEOT CONNECT REGISTRIRATI?
Z izjemo storitve Klica v sili (SOS) in Asistence, se morate pred uporabo Storitev povezljivosti, kot je naprimer Navigacija v živo, registrirati. Klic v sili in Asistenca sta že aktivirana s predajo vašega vozila.
Za Storitev povezljivosti veljajo posebni pogoji in določila.
8. KAKO LAHKO DOSTOPAM DO SVOJEGA RAČUNA?
Ko je vaš račun ustvarjen in aktiviran, se boste lahko prijavili in dostopali do njega prek spletnega portala Peugeot Services Store ali mobilne aplikacije MyPeugeot.
9. ZAKAJ NE MOREM NAROČITI IN AKTIVIRATI VSEH POVEZANIH STORITEV, KI JIH PONUJA PEUGEOT?
Niso vse povezane storitve, ki jih ponuja znamka Peugeot na voljo za vsa vozila. Na spletnem portalu Peugeot Services Store se na vstopni strani samodejno prikažejo razpoložljive storitve za Slovenijo. Z vpisom na portal in z vnosom šasije vozila pa se prikažejo razpoložljive storiteve, ki so na voljo za vaše vozilo.
1. KAJ JE PORTAL PEUGEOT SERVICES STORE?
Portal Peugeot Services Store, je spletno mesto za Peugeot Storitve povezljivosti. Tu boste dobili informacije o ponudbi storitev, vključno z informacijami o storitvah in s cenami, na portalu boste lahko upravljali s podatki in nastavitvami, ki so povezane s storitvami (npr. sklenitev naročnine, aktiviranje in nakup storitve). Do portala Peugeot Services Store lahko dostopate neposredno na spletnem naslovu https://services-store.peugeot.si/ ali preko aplikacije MyPeugeot.
2. KAKO LAHKO AKTIVIRAM STORITVE?
Če želite aktivirati storitve, pojdite v spletni portal in se prijavite v svoj račun. Če še niste ustvarili računa, lahko odprete račun v portalu ali se registrirate tukaj https://services-store.peugeot.si/.
3. ALI JE TREBA VSE STORITVE AKTIVIRATI V PEUGEOT SERVICES STORE?
Vse storitve morajo biti aktivirane v spletnem portalu Peugeot Services Store, z dvema izjemama, to sta Klic v sili (SOS) in Asistenca. Obe se samodejno aktivirata že ob primopredaji vozila. Klic v sili SOS in Asistenca sta Peugeot storitvi na klic v sili in pomoč na cesti preko geolokacije vozila. V primeru nesreče ali katere koli druge situacije, ki zahteva nujno posredovanje (okvara, slabost itd.), le-te pokličejo ustrezne nujne službe. Na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
4. KAKO SI USTVARIM RAČUN NA PORTALU PEUGEOT SERVICES STORE?
Če že uporabljate aplikacijo MyPeugeot, se lahko prijavite z istimi podatki. Če ste novi uporabnik, si ustvarite račun na spletnem portalu Peugeot Services Store. Za ustvarjanje računa potrebujete identifikacijsko številko vozila, šasijo (VIN). Kliknete na "Ustvari račun", da se vam odpre prijavni obazec, kamor vnesete zahtevane podatke za sklenitev naročnine, potrdite oddajo podatkov. Prikaže se sporočilo za potrditev ustvarjanja vašega računa. Prejeli boste e-poštno sporočilo za potrditev računa. Izberite e-pošto v svojem nabiralniku in kliknite »aktiviraj moj račun«. Za potrditev naročnine imate 6 dni, po tem času bodo vaši osebni podatki izbrisani in znova boste morali ustvariti nov račun. Ko bo vaš račun potrjen in aktiviran, se na portal Peugeot Services Store prijavite z svojimi podatki (e-mail in geslo, ki ste si ga zamislili ob registraciji).
5. ALI LAHKO NA MOJ PROFIL V PEUGEOT SERVICES STORE LAHKO DODAM VEČ VOZIL?
Da, na svoj račun lahko dodate do 10 vozil. Pojdite na Moj profil in v poseben razdelek vnesite številko VIN (šasija vozila). Novo vozilo bo dodano na vaš račun.
6. KAKO LAHKO PREKLIČEM STORITEV?
Če želite preklicati storitev, se obrnite na center za pomoč strankam. Kontaktne podatke najdete na koncu razdelka s pogostimi vprašanji. Služba za stike s strankami prejme vaš zahtevek in obravnava vašo prošnjo. Več informacij glede pogojev in ostalih informacij glede preklica preverite Splošne pogoje posamezne storitve (Connected Navigation ali e-Remote upravljanje na daljavo). Za uveljavljanje pravice do odstopa mora stranka o svoji odločitvi za odstop od Pogodbe obvestiti Proizvajalca z jasno izjavo (npr. pismo, poslano po navadni pošti ali e-pošti). Stranka lahko uporabi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj. Prosimo, upoštevajte, da izbris vozila iz svojega profila ne povzroči preklica storitve.
7. KAKO LAHKO IZBRIŠEM SVOJ RAČUN V PEUGEOT SERVICES STORE?
Če želite izbrisati ali spremeniti svoje podatke, se prijavite v Peugeot Services Store z elektronskim naslovom in geslom, ki sta bila določena ob vaši registraciji. Zatem lahko določene podatke izbrišete iz svojega profila v meniju "Moj račun". Če želite trajno izbrisati svoj račun in vse povezane podatke, pošljite e-pošto z vašo zahtevo na: privacyrights-peugeot@mpsa.com. Upoštevajte, da boste z izbrisom vašega računa Peugeot Services Store izbrisali tudi svoj račun za aplikacijo MyPeugeot.
8. SPREMENIL/A SEM SVOJ E-POŠTNI NASLOV. KAKO LAHKO SPREMENIM SVOJ E-POŠTNI NASLOV V SVOJEM RAČUNU?
E-poštni naslov lahko spremenite na spletnem portalu Peugeot Services Store ali v aplikaciji MyPeugeot. Prijavite se s trenutnim e-poštnim naslovom in geslom, nato pojdite na "Moj profil" in spremenite svoje podatke.
9. ALI LAHKO V SVOJ RAČUN PEUGEOT SERVICES STORE DODAM VOZILO, KUPLJENO V TUJINI?
Da, samo vnesti morate številko VIN (šasijo vozila).
10. POZABIL SEM GESLO ZA DOSTOP DO RAČUNA PEUGEOT SERVICES STORE. KAKO GA OBNOVIM?
Na domači strani Peugeot Services Store kliknite »Pozabljeno geslo«. Izpolnite e-poštno sporočilo, priloženo vašemu računu, nato kliknite »V redu«. Po e-pošti boste prejeli novo geslo. Novo geslo bo delovalo tudi za dostop v mobilno aplikacijo MyPeugeot.
11. ALI SI LAHKO ODPREM RAČUN NA PEUGEOT SERVICES STORE ŠE PRED NAKUPOM VOZILA?
Pred nakupom oziroma izdobavo vozila ni priporočljivo odpirati računa na Peugeot Services Store, saj ne boste imeli vseh dostopnih informacij in povezljivih storitev za vaše vozilo. Priporočljivo je, da račun odprete 2 dni po izdobavi vozila, ko boste imeli znano šasijo (VIN) vozila ter datum začetka garancije.
12. ALI BO IMEL NOVI LASTNIK DOSTOP DO MOJIH OSEBNIH PODATKOV, ČE PRODAM SVOJE VOZILO?
Če prodate svoje vozilo, ja. Če ne želite, da novi lastnik dostopa do vaših osebnih podatkov, lahko prekinete pogodbo tako, da se obrnete na službo za stike s kupci in podate zahtevo za izbris podatkov, oziroma spremebo lastništva.
13. KAJ SE ZGODI, ČE IZBRIŠEM SVOJE VOZILO IZ OSEBNEGA PROSTORA PEUGEOT SERVICES STORE?
Po odstranitvi vozila v Peugeot Services Store ne boste mogli videti svojih aktivnih pogodb ali se naročiti na povezano storitev. Vendar brisanje vozila ne vpliva na vaše aktivne storitve ali pogodbe. Z odstranitvijo vozila iz Peugeot Services Store se izbrišejo tudi podatki o vozilu v aplikaciji MyPeugeot.
14. KAJ SE ZGODI PO 3 LETIH, KO CONNECTED NAVIGATION PACK NE BO VEČ NA VOLJO BREZPLAČNO?
Storitve na voljo brezplačno za obdobje 36 (šestintrideset) mesecev in to le v paketu. Ta brezplačna ponudba je na voljo za Vozilo, ki še ni starejše od 36 (šestintrideset) mesecev, kar se šteje od prvega dne proizvajalčeve garancijske dobe za novo vozilo, kot je navedeno na registracijski kartici, in izključno, če za to Vozilo pred tem še ni bila naročena brezplačna ponudba. Po tem zgoraj omenjenem 3-letnem obdobju bodo storitve samodejno prenehale. Po vsakem pogodbenem obdobju lahko Stranka ob plačilu dodatnega zneska podaljša naročnino na Storitve za 12 (dvanajst) ali 36 (šestintrideset) mesecev.
15. ALI PREJMEM OBVESTILO O PRETEČENEM POGODBENEM OBDOBJU STORITVE?
Na tej stopnji ni nobenega obvestila/sporočila uporabniku, ki bi ga vabilo k podaljšanju storitve. Stranka sklene ali podaljša naročnino na Storitve na spletnem mestu Peugeot Services Store.
16. ALI SE POGODBA PO PRETEČENEM OBDOBJU VELJAVNOSTI SAMODEJNO PODALJAŠA PROTI PLAČILU ALI MORA PONOVNO SKLENITI NAROČINO?
Ne, pogodba se ne podaljša samodejno. Stranka sklene ali podaljša naročnino na storitve na spletnem mestu Peugeot Services Store. Če stranka ne obnovi pogodbe/naročnine na povezljive storitve (spletni promet, spletno usmerjanje, vreme itd.) le-te ne bodo več na voljo.
17. KAJ SE ZGODI, ČE SE NE ŽELIM VEČ NAROČITI NA CONNECTED NAVIGATION PACK PO 3 LETIH, KER STORITEV NI VEČ BREZPLAČNA?
Če ne obnovite oziroma podaljšate pogodbe/naročnine na povezljive storitve Connected Navigation (spletni promet, spletno usmerjanje, vreme itd.) le-te ne bodo več na voljo. in boste lahko uprabljali le funkcionalnosti, ki jih omogoča tovarniško vgrajena navigacija.
18. KAJ SE ZGODI, ČE VOZILO PRODAM ŠE PREDNO SE IZTEČE POGODBA ZA CONNECTED NAVIGATION PACK?
V primeru prodaje vozila lahko stranka prenese pogodbo na kupca, tretjo osebo proti plačilu ali neodplačno, storitve pa se nato prenesejo za preostanek obdobja na novega kupca. Kot pogoj za nadaljevanje storitev se Stranka strinja, da bo kupca vozila obvestila, da je vozilo opremljeno z navigacijskim sistemom, med drugim z zmogljivostjo geolokacije vozila, razkritjem glasovnih podatkov, veljavnim načinom za vzpostavitev povezave in splošneje s pogoji za uporabo Storitev in zagotavljanjem pripadajočih dokumentov kupcu. Opomba: ta postopek pa ne velja za prenos pogodbe na novega kupca za storitev upravljanja na daljavo e-Remote. Za e-Remote mora novi kupec sam skleniti naročnino na storitev.
1. NA KATERIH MOBILNIH NAPRAVAH JE NA VOLJO APLIKACIJA MYPEUGEOT?
Aplikacija MyPeugeot je brezplačna mobilna aplikacija, združljiva s sistemom iOS 12 oziroma z novejšo verzijo in s sistemom Android 7 oziroma z novejšo verzijo, in je namenjena uporabnikom za njihovo osebno rabo.
2. KAKO LAHKO NALOŽIM IN NAMESTIM APLIKACIJO MYPEUGEOT?
Aplikacija je na voljo za prenos v Google Play in Apple App Store. Do aplikacije boste lahko dostopali šele po prenosu.
3. KAKO LAHKO IZBRIŠEM VOZILO IZ APLIKACIJE MYPEUGEOT?
Pojdite na svoj račun MyPeugeot. Eno ali več vozil lahko ročno izbrišete s klikom na "Moje vozilo", "Upravljanje mojih vozil". Nato v razdelku »Izberite svoje vozilo« kliknite »Izbriši to vozilo«. Vsak izbris vozila v aplikaciji MyPeugeot bo izbrisan tudi v na profilu vašega računa Peugeot Services Store.
4. KATERI PODATKI O MOJEM VOZILU SO PRIKAZANI V APLIKACIJI MYPEUGEOT?
Takoj, ko je mobilni telefon z Bluetooth povezan z vozilom in ste aplikacijo MyPeugeot že prenesli na vaš telefon, boste obveščeni o prevoženih kilometrih, stanju goriva in povprečni porabi goriva. V aplikaciji so na voljo tudi informacije o geolokaciji vašega vozila (če je vklopljen GPS). Prejeli boste tudi opomnik za naslednje vzdrževanje vašega vozila in obvestilo, če so bile odkrite kakšne tehnične težave. Dostopate lahko tudi do navodil za uporabo - digitaliziran in priročen uporabniški priročnik za vaše vozilo. In tudi drugih informacij kot so novice, posodboitev kartografije (če je vozilo opremljeno z navigacijo), itd.
5. KATERI PODATKI O MOJIH POTEH SO PRIKAZANE V APLIKACIJI MYPEUGEOT?
Aplikacija MyPeugeot omogoča časovno označevanje potovanj za odhod, prihod in trajanje, ter podrobnosti potovanja, kot so razdalja, povprečna hitrost ali poraba goriva, zadnja lokacija vozila in geolokacija naslova odhoda in prihoda. Poleg tega aplikacija omogoča vodenje do parkirange vozila in vpogled v zadnje prevožene kilometre.
6. ALI ODSTRANITEV APLIKACIJE MYPEUGEOT POMENI IZGUBO SHRANJENIH PODATKOV?
Po odstranitvi aplikacije MyPeugeot bodo vsi podatki v zvezi z vašim vozilom (položaji GPS, opozorila o vzdrževanju, opravljene vožnje itd.) trajno izbrisani. Po drugi strani pa bodo vsi podatki, povezani z vašim profilom, arhivirani za priporočeno časovno obdobje 2 let in zatem bodo anonimizirani ali izbrisani.
7. ALI SO INFORMACIJE O MOJEM VOZILU IN VOŽNJAH, KI SEM JIH OPRAVIL, VIDNI TUDI V PEUGEOT SERVICES STORE?
Ne, vendar lahko do teh podatkov dostopate v mobilni aplikaciji MyPeugeot.
1. KAKO SE SAMODEJNO SPROŽI KLIC V SILI?
Klic v sili se samodejno sproži v primeru nesreče vozila. Z aktiviranjem varnostnih blazin ali zategovalnikov varnostnega pasu se neposredno in takoj (24/7) vzpostavi 112-glasovna povezava z ustreznim odzivnim mestom javne varnosti.
2. ALI LAHKO ROČNO SPROŽIM KLIC V SILI?
Klic v sili lahko ročno sprožite tudi z dolgim pritiskom na rdečo tipko SOS. Uporablja se lahko v primeru nesreče in potrebujete pomoč ali če vidite nesrečo, kjer je potrebna pomoč.
3. KAM ME POVEŽE FUNKCIJA ZA KLIC V SILI?
Klic v sili je vedno preusmerjen na najbližji lokalni center za klic v sili / javno varnostno odzivno točko. V skladu z naravo nujne pomoči se bodo obrnili na ustrezne reševalne sile ali oddelek.
4. KATERI PODATKI SO POSLANI IZ MOJEGA VOZILA?
Za klic v sili se pošlje „minimalni sklop podatkov“, ki ga je standardiziral Evropski odbor za standardizacijo, ki vključuje natančno lokacijo mesta nesreče, način sproženja (samodejno ali ročno), identifikacijsko številko vozila Vin (šasija), tip vozila, način skladiščenja pogonskega goriva, čas (uro nezgode) in tudi smer vožnje. Slednje je pomembno zlasti na avtocestah z ločenimi voznimi pasovi.
5. KAKO BODO UPORABLJENI PODATKI, KI JIH POŠLJE VOZILO?
Podatke bodo uporabile reševalne sile v primeru izrednih razmer ali življenjsko nevarnih situacij ali skupina za reševanje v primeru tehnične okvare, z namenom čim bolj učinkovito in hitro lahko pomagali.
6. V KAKŠNIH NUJNIH PRIMERIH LAHKO PRITISNEM GUMB SOS?
Funkcija klica v sili vam lahko pomaga pri vseh možnih situacijah v sili ali življenjski nevarnosti v vozilu. Ne glede na to, ali imate nesrečo, potrebujete zdravniško pomoč ali pa na cesti opazite nesrečo in želite opozoriti dežurne službe, samo pritisnite rdečo tipko SOS za več kot 2 sekundi, kakor da bi poklicali številko 112 po telefonu in sprejeli vas bodo prek lokalne telefonske številke 112 za javno varnost.
7. KAJ ČE NENAMERNO PRITISNEM RDEČI GUMB SOS?
Včasih se te stvari zgodijo, ni problem. Če ste nenamerno pritisnili gumb, ga lahko drugič neposredno pritisnete, da prekinete klic, sicer ste povezani in lahko pojasnite situacijo agentu javne reševalne službe za odziv.
8. ALI FUNKCIJA ZA KLIC V SILI DELUJE V PARKIRANEM IN UGASNJENEM VOZILU?
Klic v sili lahko sprožite s pritiskanjem rdečega gumba SOS v vozilu, Klic za pomoč na cesti pa s pritiskom na črni servisni gumb. To je mogoče tudi, ko je vozilo ugasnjeno. Samodejni klic v sili se sproži v primeru aktiviranja varnostnih blazin in zategovalnikov varnostnih pasov. Ta samodejni klic deluje samo pri prižganem vozilu.
9. V KAKŠNIH SITUACIJAH LAHKO PRITISNEM ČRNI SERVISNI GUMB Z ZNAKOM PEUGEOT?
Klic za okvaro lahko uporabite v primeru okvare vozila, ki je posledica napake mehanskih delov ali električne opreme. To velja tudi za škodo, ki je posledica nesreče, izguba energije baterije in ključ v okvari.
10. ALI LAHKO UPORABIM ČRNI SERVISNI GUMB Z ZNAKOM PEUGEOT TUDI ZA DRUGE NAMENE, KI NISO POVEZANI Z OKVARO?
Črni servisni gumb lahko uporabite samo v primeru okvare. Pri centru za pomoč pri okvari, druge storitve ne bodo na voljo.
11. ALI FUNKCIJA SOS/ASISTENCA VEDNO DELUJE?
Klic v sili in klic za okvaro se nanaša na brezžična komunikacijska omrežja in satelitske sisteme za določanje lokacije. V primeru, da se nahajate na oddaljenem območju, kjer funkcija Klica v sili ali okvare morda nima signala, to lahko povzroči nedelovanje te funkcije.
12. ALI MORAM POVEZATI MOBILNO NAPRAVO ZA FUNKCIJO SOS / ASISTENCA ALI KUPITI DODATNO SIM KARTICO?
Ne, avto je že opremljen s SIM kartico za funkcijo Klica v sili in pomoči na cesti. Dodatno povezovanje z mobilnim telefonom ni potrebno.
13. KAKO JE FINANCIRANA FUNKCIJA POMOČ NA CESTI PEUGEOT ASISTENCA?
Če vaše vozilo sodi med vozila, ki jim je takšno kritje omogočeno v določenem obdobju in če so izpolnjeni pogoji politike Pomoči na cesti Asistenca Peugeot, bo svetovalec brezplačno poslal strokovno ekipo za popravilo okvare na vašo lokacijo. Če pa vaše vozilo ne spada med vozila, kjer je takšno kritje omogočeno in ne izpolnjuje pogojev politike Pomoči na cesti Asistenca Peugeot, kupec nosi stroške ponudnika.
Vsekakor pa je telefonski klic v center, ki nudi pomoč na cesti brezplačen.
14. ALI FUNKCIJA ZA KLIC V SILI / POMOČ NA CESTI DELUJE V PARKIRANEM IN UGASNJENEM VOZILU?
Klic v sili lahko sprožite s pritiskanjem rdečega gumba SOS v vozilu, Klic za okvaro pa s pritiskom na črni servisni gumb. To je mogoče tudi, ko je vozilo ugasnjeno.
Samodejni klic v sili se sproži v primeru aktiviranja varnostnih blazin in zategovalnikov varnostnih pasov. Ta samodejni klic deluje samo pri prižganem vozilu.
1. KATERE STORITVE OMOGOČA CONNECTED NAVIGATION PACK?
Storitev povezljivosti Connected Navigation Pack vključuje spletni promet v živo, lokacije bencinskih servisov in cene goriva, informacije o parkirnih mestih in razpolžljivosti, spletno iskanje točk zanimanja in vremenske informacije. Pri električnih vozilih točke zanimanja vključujejo tudi lokacije in informacije javnih polnilnih mest.
2. KAKO DOLGO SO STORITVE VKLJUČENE V MOJ NAVIGACIJSKI SISTEM?
Storitve so vključene prva 3 leta. Po preteku tega obdobja lahko ponovno naročite storitev v Peugeot Services Store. Storitve temeljijo na brezžičnih komunikacijskih omrežjih in satelitskem omrežju Global Positioning System ("GPS"). Vse storitve niso na voljo povsod, zlasti v oddaljenih ali zaprtih prostorih, pa tudi ne na vseh vozilih. Storitve so omejene z dejavniki, ki niso pod našim nadzorom.
3. KJE DOBIM POSODOBITVE ZEMLJEVIDA ZA SVOJO NAVIGACIJO V VOZILU PEUGEOT?
Posodobitve zemljevidov lahko naložite s spletnega mesta https://www.peugeot.si/akcije-in-financiranje/povezljiva-mobilnost/posodobitev-navigacijskega-sistema.html ali jih dobite pri lokalnem trgovcu vozil znamke Peugeot. Le-te so brezplačne, če je vaše vozilo proizvedeno od 1. julija 2015 dalje in če izpolnjuje pogoje. V primeru, da za vaše vozilo ni na voljo, se obrnite za pomoč na pooblaščenega serviserja Peugeot.
4. KATERE KORISTI PRINAŠA STORITEV CONNECTED NAVIGATION PACK?
S pomočjo sistema Peugeot Connected navigacija vaš avto poišče najboljšo pot v realnem času na podlagi prometnih informacij. Ta storitev zagotavlja natančne prometne informacije s prilagodljivo in brezhibno omrežno pokritostj. Informacije o prometu izboljšujejo načrtovanje poti, zlasti v primeru daljših potovanj in natančnost predvidenega časa prihoda. Natančnost zagotavlja več kot 500 milijonov povezanih naprav in več kot 5 milijard meritev prometa na dan. Voznik dobi opozorila o nesrečah, zemljevid pa zagotavlja prometne informacije samo za vozne pasove, ki so pomembni za vašo pot. Prometna vrstica na desni strani na zgoščen in jasno strukturiran način obvešča o vseh nezgodah na poti, kot tudi o zamudah in predvidenem času prihoda.
5. KAJ POMENIJO BARVNO KODIRANE ULICE NA ZEMLJEVIDU? KAJ JE POLEG PROMETNIH INFORMACIJ PRIKAZANO NA ZEMLJEVIDU?
Prometni tok je prikazan na zemljevidu navigacijskega sistema. Ulice so barvno označene od rumene do temno rdeče. Čim temnejša je barva, tem več prometa je dejansko na cesti. Prikazane so lahko tudi druge informacije, če so na voljo, kot je na primer zaprtje ceste ali delo na cesti.
6. ZA KATERE ULICE SO NA VOLJO INFORMACIJE V SPLETNEM PROMETU?
Storitev Peugeot Connected Navigation zagotavlja fleksibilno in brezhibno pokritje cestnega omrežja in omogoča, da so informacije na voljo samo za tiste cestne pasove, ki so pomembne za vašo pot.
7. ALI SE INFORMACIJE O PROMETU AVTOMATSKO NANAŠAJO NA MOJO POT?
Za izračun poti in predviden čas prihoda se prometna situacija ustrezno upošteva. Preusmeritev mora biti sprejeta s strani voznika.
8. ALI NAVIGACIJSKI SISTEM UPOŠTEVA VREMENSKE RAZMERE ZA IZRAČUN POTI?
Ne, vremenska napoved se ne upošteva za izračun poti ali predvidenega časa prihoda.
9. KATERE PODATKE NAM OMOGOČA VREMENSKO POROČILO?
Storitev Informacije o vremenu zagotavlja informacije o trenutnih vremenskih razmerah na poti, na cilju ali izbranih lokacijah, vključno s napovedjo temperature zraka. Vremenske razmere so prikazane kot ikone, ki so odvisne od stopnje povečave. Za določeno mesto imate vpogled v 5-dnevno vremensko napoved.
10. KAKŠNE KORISTI PRINAŠA STORITEV INFORMACIJA O PARKIRNIH MESTIH?
Storitev Informacija o parkirnih mestih vam nudi aktualne informacije o razpoložljivosti parkirnih mest, vključno z informacijo o prostih mestih za številne parkirne hiše in garaže. Dodatne informacije, kot so odpiralni čas, cene, načini plačila ali kakršne koli omejitve, pomagajo določiti najboljšo lokacijo v okolici vozila, na poti ali na cilju. Trudimo se, da vam posredujemo informacije v aktualnem času, v nekaterih primerih pa lahko pride do odstopanj zaradi zadev, ki niso pod našim nadzorom.
11. KATERE PODATKE ZAGOTAVLJA STORITEV O LOKACIJI BENCINSKIH SERVISOV?
Ta storitev zagotavlja dostop do informacij o cenah goriva v aktualnem času. To vozniku omogoča, da izbere najbližji in najugodnejši bencinski servis. Cene goriva so na voljo samo za bencinske servise, ki sodelujejo v sistemu poročanja.
12. ALI LAHKO DOBIM INFORMACIJE O VSEH VRSTAH GORIVA?
Lahko dobite informacije o vseh vrstah goriva, ki so na voljo na posamezni bencinski črpalki. V nastavitvah lahko vnaprej izberete vrsto goriva vašega vozila, tako da bo cena goriva, prikazana na zemljevidu prilagojena temu.
13. KAJ POMENI SPLETNO ISKANJE TOČK ZANIMANJA POI?
Spletno iskanje točk zanimanja vam pomaga hitro najti točko, ki jo želite obiskati, tako da prikaže najnovejše spletne informacije. Iščete lahko po kategoriji ali imenu in točko zanimanja lahko preprosto izberete kot cilj svojega navigacijskega sistema.
14. KATERE PODATKE NAM OMOGOČA STORITEV SPLETNEGA ISKANJA TOČK ZANIMANJA?
Storitev ponuja najnovejše in najbolj uporabne informacije o izbrani točki zanimanja, kot so telefonska številka, naslov, delovni čas in kratek opis, v kolikor je na voljo. Prav tako imate možnost, da točko zanimanja shranite na seznam svojih naslovov.
1. KAJ JE DALJINSKO UPRAVLJANJE E-REMOTE?
Daljinsko upravljanje e-Remote ponuja edinstveno izkušnjo udobja v obliki raznih učinkovitih funkcij, ki niso na voljo zgolj med vožnjo. E-Remote upravljanje je brezplačna storitev, ki je na voljo za nova električna in priključna hibridna vozila. Omogoča nadzor nad polnjenjem in prilagodite temperaturo vozila neposredno prek aplikacije MyPeugeot.
2. KATERE INFORMACIJE IN FUNKCIJE SO NA VOLJO ZA MOJE ELEKTRIČNO VOZILO PREKO E-REMOTE?
V aplikaciji MyPeugeot boste videli stanje polnjenja in % napolnjenosti baterije (vključno med polnjenjem), hitrost polnjenja, preostali čas polnjenja in ocenjen doseg. Aplikacija MyPeugeot vam omogoča, da kadar koli preverite stanje napolnjenosti in doseg vašega vozila. Če je vaše vozilo priključeno na polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate tudi na daljavo.
Z aplikacijo in e-Remote pa lahko tudi na daljavo nastavite temperature in delovanje klime, kar vam omogoča, da pred vstopom v vozilo ogrejete ali ohladite notranjost. Za še večjo učinkovitost lahko to funkcijo vključite med polnjenjem vozila. Na ta način se bo povečal doseg baterije z uporabo energije iz polnilnika namesto iz baterije.
3. KAKO LAHKO NA DALJAVO NAČRTUJEM ALI PRELOŽIM POLNJENJE?
Ko avto priključite na napajanje, se polnjenje običajno začne takoj (ali po aktiviranju polnilne točke). Nato lahko v mobilni aplikaciji MyPeugeot (v kolikor ste na spletnem portalu Peugeot Services Store aktivirali funkcijo e-Remote) preklopite na kasnejše polnjenje, ki bo ustavilo sejo polnjenja do izbranega časa.
4. KAKO AKTIVIRATI STORITEV E-REMOTE?
Storitev daljinskega upravljanja e-Remote je na voljo samo v mobilni aplikaciji MyPeugeot. Storitev aktivirate preko spletnega portala Peugeot Services Store. Storitev e-Remote zahteva varnostno avtentikacijo za identifikacijo uporabnika. Za izvedbo popolne avtentikacije sledite spodnjim navodilom.
Prenesite si mobilno aplikacijo MyPeugeot in ustvarite račun:
- vnesite številko šasije
- izberite možnost "Vozilo" in nato možnost "Storitev"
- izberite želeno storitev s seznama razpoložljivih povezanih storitev
- naročite se na storitev (preusmeri vas na spletni portal Peugeot Services Store)
- popolna aktivacija poteka v treh korakih; na portalu Peugeot Services Store kot tudi na mobilni aplikaciji vas napotki in navodila vodijo skozi vse postopke aktivacije.
Storitev bo zagotovljena le v primeru, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
- Vozilo in strankina pametna naprava morata imeti stalno mobilno podatkovno povezavo.
Stranka mora v ta namen zagotoviti, da:
- je "zasebni" način onemogočen, da bo možno sprožiti deljenje podatkov, ki se navezujejo na storitev (ta način se lahko onemogoči na zaslonu na dotik vozila);
- ima pametna naprava vklopljeno mobilno podatkovno povezavo;
- da se vozilo nahaja v eni izmed držav, naštetih v členu 2.3 Splošnih pogojev Uporabe E-Remote, in na območju, ki je pokrito z mobilnim omrežjem.
Opomba: Če za zadevno vozilo že obstaja sklenjena pogodba z drugim uporabnikom, se ta samodejno prekine, ko je vaš postopek aktivacije zaključen.
5. KAJ JE POLNJENJE NA DALJAVO?
Funckija e-Remote / polnjenje na daljavo vam omogoča daljinsko nastavitev in začetek polnjenja vozila, če je priključeno na polnilnilno postajo. Prav tako lahko preklopite s takojšnjega polnjenja na zakasnjeno polnjenje in obratno. Zakasnjeno polnjenje lahko aktivirate tudi s pritiskom na poseben gumb na polnilni reži. Ne skrbite, aplikacija vas bo obvestila, ko se bo baterija napolnila ali če se bo polnjenje ustavilo.
6. KAJ PA JE DALJINSKA NASTAVITEV KLIME / TEMPERATURE?
To je funkcija, ki zagotavlja udobno temperaturo v vašem vozilu. Temperature vam ni treba nastavljati sami, saj bo e-daljinski upravljalnik vedno poskrbel za udobnih 21 °C. Daljinska nastavitev temperature vam omogoča, da pred vstopom v vozilo ogrejete ali ohladite notranjost. Za še večjo učinkovitost lahko to funkcijo vključite med polnjenjem vozila. Na ta način se bo povečal doseg baterije z uporabo energije iz polnilnika namesto iz baterije.
7. KAKO LAHKO NAČRTUJEM ALI PRELOŽIM POLNJENJE?
Ko avto priključite na napajanje, se polnjenje običajno začne takoj (ali po aktiviranju polnilne točke). Nato lahko v mobilni aplikaciji MyPeugeot preklopite na zakasnjeno polnjenje, ki bo ustavilo sejo polnjenja do izbranega časa.
8. ALI LAHKO PROGRAMIRAM SVOJE VOZILO ZA POLNJENJE, KO JE CENA ELEKTRIČNE ENERGIJE NIŽJA?
Da. Vaš avto vam omogoča odlog/razpored polnjenja, da izkoristite najnižje tarife na upravljanjem zaslonu na dotik. V kolikor ste aktivirali storitev e-Remote na Peugeot Service Store in imate naloženo aplikcijo MyPeugeot, lahko to storitev upravljate neposredno iz pametnega telefona v naši aplikaciji.
9. ALI LAHKO NA DALJAVO USTAVIM POLNJENJE VOZILA?
Da, preko storitve e-Remote in mobilne aplikcije MyPeugeot. Ko preklopite na programirano polnjenje, se polnjenje začasno ustavi do programiranega časa.
10. ALI BOM OBVEŠČEN, KO BO POLNJENJE KONČANO? ALI BOM VEDEL, ČE JE MED POLNJENJEM PRIŠLO DO TEŽAVE?
Da, v aplikaciji boste prejeli obvestilo, ko napolnjenost doseže 100 %, za hitro polnjenje pa, ko doseže prag 80 %. Obveščeni boste, če se polnjenje ustavi v primeru težave (izpad električne energije, zaustavitev itd.).
11. ALI MORA BITI VOZILO PRI PROGRAMIRANJU OGREVANJA/HLAJENJA ZAKLENJENO?
Da. Programiranje oziroma vnaprešnja nastavitev hlajenja/gretja v vozilu je mogoča le, ko je vozilo zakljenjeno. Ko boste vozilo odklenili se bo nastavitev programirane klime prekinila.
12. KOLIKO ČASA TRAJA, DA SE AVTO OGREJE/OHLADI NA DALJAVO?
Trajanje programiranja klime (ogrevanje ali hlajenje) je odvisno od začetne temperature v vozilu in zunanje temperature. Če načrtujete programiranje za pozneje, se bo sistem zagnal 30 minut pred želenim oziroma nastavljenim časom, da v vsakem primeru zagotovi udobno temperaturo. Nato bo ostal aktiven 15 minut po tem času ali dokler ne odklenete vozila.
13. ALI BO KLIMATSKA NAPRAVA VPLIVALA NA DOSEG VOZILA?
Da. Klimatska naprava in ogrevanje kabine porabljata energijo in zmanjšujeta doseg vozila. Tudi v primeru, da koristite programiranje klime preko e-Remote vam svetujemo, da za večjo učinkovitost to funkcijo vključite med polnjenjem vozila. Na ta način se bo povečal doseg baterije z uporabo energije iz polnilnika namesto iz baterije.
14. E-REMOTE IN POSEBNI POGOJI ZA HIBRIDNA VOZILA PRI PROGRAMIRANJU OGREVANJA/HLAJENJA
Začetek ogrevanja ali hlajenja vašega vozila bo prekinil postopek polnjenja, ki poteka. Polnjenje se nadaljuje po končanem uravnavanju temperature, če to omogoča polnilnica. Če raven napolnjenosti baterije pade pod 20 % in vozilo ni na polnilni postaji, funkcija ogrevanja in hlajenja vozila ne bosta na voljo.
15. E-REMOTE IN POSEBNI POGOJI ZA ELEKTRIČNA VOZILA PRI PROGRAMIRANJU OGREVANJA/HLAJENJA
Hitro polnjenje lahko deluje vzporedno z ogrevanjem ali hlajenjem, brez predpogojev. Pri običajnem polnjenju pa je predpogoj zunanja temperatura:
- če je med 5 °C in 35 °C, se lahko ogrevanje ali hlajenje in polnjenje izvajata hkrati;
- zunaj tega območja bo nastavitev programiranega ogrevanja ali hlajenja prenehalo s polnjenjem vašega vozila. Nadaljevalo se bo po koncu programa.
Če raven napolnjenosti baterije pade pod 50 %, funkcija programiranega ogrevanja in hlajenja vozila ne bosta na voljo.
16. KAJ SE ZGODI ZGODI S STORITVIJO E-REMOTE, ČE VOZILO PRODAM?
Izrecno je določeno, da stranka sama nosi odgovornost za vsakršno uporabo storitve po prodaji vozila. Pri prodaji vozila mora novi lastnik sam skleniti naročnino oziroma pogodbo za Storitev e-Remote s svojim računom na Peugeot Services Store ali aplikaciji MyPeugeot in jo aktivirati (avtomobilski ključ s povezavo njegovega/njenega pametnega telefona). Prejšnji lastnik namreč prejme obvestilo, da njegova storitev ni več aktivna.