SKIP TO CONTENT
MOTORJI

SAMODEJNI MENJALNIK EAT8

PEUGEOT si je kot avtomobilski proizvajalec za eno od svojih absolutnih prioritet zadal okoljevarstvena prizadevanja, ki gredo z roko v roki z užitki v vožnji. PEUGEOTOVI inženirji in oblikovalci so izumili in razvili celo vrsto učinkovitih rešitev.

MOTORJI PURETECH

Družina trivaljnih bencinskih motorjev PureTech Peugeot je pravi koncentrat učinkovitosti in vrhunske tehnologije. Motor iz te družine je bil v svoji kategoriji izbran za evropski motor leta 2015, 2016 in 2017, na voljo pa je za celoten izbor vozil znamke Peugeot od modela 108 do 5008.

 

 

MOTORJI BlueHDi

Peugeot je kot izumitelj najbolj učinkovitejšega sistema za zmanjšanje emisij škodljivih izpušnih plinov na trgu, potrdil svojo prevlado na področju okoljske učinkovitosti. BlueHDi je oznaka za dizelske motorje Euro 6 znamke PEUGEOT, ki slovijo po visoki zmogljivosti in nizkih emisijah.

SAMODEJNI MENJALNIK EAT6

EAT6*Efficient Automatic Transmission 6  je samodejni menjalnik s 6-stopenjskim pretvornikom za optimalno porabo goriva in intenzivnejše občutke med vožnjo. Zasnovan je bil z namenom drastičnega zmanjšanja emisij CO2 hkrati pa zagotavlja najvišjo raven udobja pri uporabi.

 

 

 

SAMODEJNI MENJALNIK EAT8

Samodejni menjalnik Peugeot omogoča do 7 % nižjo porabo goriva po zaslugi boljšega izkoristka z osmimi prestavami in sistemom Stop & Start, ki je bil razširjen do 20 km/h. Poleg tega ima tudi manjšo maso in kompaktno zgradbo.

 

 

STOP & START

S funkcijo Stop & Start*Sistem za samodejno zaustavitev in ponovni zagon motorja, ki je na voljo za bencinske in dizelske motorje, boste združili okolju prijazno zmogljivost in udobje v vožnji!

Mestni vožnji prilagojena funkcija Stop & Start samodejno prekine delovanje motorja, vsakič ko se vozilo zaustavi, na primer na rdečem semaforju ali pred znakom «Stop». Ko želi voznik nadaljevati pot, se vozilo nemudoma povsem mirno ponovno zažene.

Ta tehnologija predstavlja številne prednosti: boljše obvladovanje porabe goriva (-15 % v gostem mestnem prometu kot pri klasičnem vozilu), znižanje emisij CO2 (nične emisije med fazami zaustavitve motorja) in neslišno delovanje zaustavljenega vozila.

Stop&Start je možno tudi izklopiti, tako da se prilagaja vsem načinom vožnje.

 

KONSTRUKCIJSKI OSNOVI EMP2 in CMP

V ponudbi sta dve konstrukcijski osnovi, konstrukcijska osnova EMP2Efficient Modular Platform 2: konstrukcijska osnova nove generacije skupine PSA Peugeot Citroën.in večenergijska konstrukcijska osnova CMP/eCMP, ki predstavljata jedro zasnove in proizvodnje najnovejših mestnih modelov vozil srednjega in visokega razreda znamke skupine PSA in imata zlasti naslednje lastnosti:

 

  • modularna arhitekturna zasnova, ki zadovolji specifična pričakovanja glavnih svetovnih trgov (4- in 5-vratne limuzine, karavani, enoprostorska vozila, triprostorske limuzine, SUV-ji, kabrioleti in kupeji);
  • ena sama konstrukcijska osnova (4 valji, hibridni pogon, štirikolesni pogon,...) je primerna za raznolike motorje in menjalnike;
  • manjša masa vozil in nižje emisije CO2, hkrati pa izboljšana trdnost, varnost in užitki v vožnji po zaslugi inovativnih lahkih materialov, kot so jeklo, kompozitni materiali, aluminij za podvozje in najsodobnejši postopki (toplotno stiskanje in lasersko varjenje);
  • inovativne tehnološke odločitve, ki zagotavljajo optimalno udobno krmiljenje volana, okretnost, udobje v potniškem prostoru in varnost (pod iz kompozitnega materiala, pnevmatike z ultra nizkim kotalnim uporom, …);
  • več svobode pri stilskem izražanju (velika kolesa, raznolike medosne razdalje, nizek pokrov motornega prostora in nizka oddaljenost od cestišča, ...) ne glede na obliko karoserije (SUV, petvratna limuzina, ...).

 

Konstrukcijska osnova EMP2 je bila lansirana leta 2013 z modelom Peugeot 308, danes pa na njen proizvajajo nove SUV-je Peugeot 3008/3008 s priključnim hibridnim motorjem in 5008, 508/508 s priključnim hibridnim motorjem, 508 SW/508 SW s priključnim hibridnim motorjem, Rifter, Traveller/e-Traveller in Expert/e-Expert. 

Na konstrukcijski osnovi CMP/eCMP pa proizvajajo mestno vozilo 208/e-208 in kompaktnega SUV-ja 2008/e-2008. 

ELEKTRIKA

PEUGEOT je edina znamka na svetu z globalno ponudbo trajne mobilnosti:

 

  • Mestno vozilo PEUGEOT e-208
  • SUV PEUGEOT e-2008
  • Družinski enoprostorec e-Rifter
  • Furgon e-Expert
  • Limuzinski kombi e-Traveller
  • Električni skuter Peugeot e-LUDIX
  • Izbor koles s pomožnim elektromotorjem, ki je primeren za vse vrste rabe (mestna, izven mestna ali terenska vožnja). V ponudbi so naslednji modeli: eC01, eLCO1, eT01, eM01, eM02 in eM03.

HIBRIDNI

Kot pomemben akter vsake tehnološke revolucije PEUGEOT brezskrbno pristopa k revoluciji energetskega prehoda v prepričanju, da je tehnologija vedno v službi avtomobilskih užitkov.

Priključna hibridna tehnologija kombinira dva vira energije za pogon vozila: združuje električni motor z baterijo, ki jo je možno polniti in bencinski motor z notranjim zgorevanjem.

Tako lahko kratke poti prevozite v 100-odstotnem električnem načinu (do 59 km dosega WLTP), za dolga potovanja pa koristite motor z notranjim zgorevanjem.

 

 

 

VODIK

Vodik v serijski proizvodnji znamke PEUGEOT.

PEUGEOT je skozi svoja neomajna prizadevanja za drastično zmanjšanje emisij svojih vozil na lokalni ravni postal eden izmed prvih proizvajalcev, ki bo od leta 2021 dalje v segmentu kompaktnih gospodarskih vozil iz serijske proizvodnje poleg bencinskih in dizelskih ter električnih baterijskih modelov ponujal tudi električno izvedenko s pogonom na vodikove gorivne celice.

 

Izvedenka na vodikove gorivne celice v prihodu priča o hitrem razvoju elektrificirane ponudbe izbora vozil Peugeot Expert.

RECIKLIRANJE BATERIJ

Skupina PSA se je v sklopu svojih prizadevanj za zmanjšanje okoljskega odtisa svojih vozil po koncu njihove življenjske dobe povezala z družbo SNAMSociété Nouvelle d'Affinage des Métaux, ki je vodilni evropski izvajalec zbiranja in reciklaže močnostnih baterij. Konec leta 2015 podpisan dogovor v sklopu partnerstva z družbo SNAM od leta 2012 v Franciji je jamstvo za kakovost procesov zbiranja in reciklaže akumulatorjev električnih in hibridnih vozil skupine po poteku njihove življenjske dobe po celotni trgovski mreži in pri proizvodnih lokacijah v Evropi.

 

Družba SNAMSociété Nouvelle d'Affinage des Métauxdosega do 70-odstotno učinkovitost po reciklirani masi litij-ionskih baterij električnih vozil ter 84-odstotno učinkovitost za nikelj metal hidridne baterije hibridnih vozil. Ti deleži so veliko večji od spodnje meje za reciklažo materialov, ki jo določajo evropski predpisi in znaša 50 %.