SKIP TO CONTENT
NAŠA HIBRIDNA VOZILA

NAŠA HIBRIDNA VOZILA

 

 

NAŠA HIBRIDNA VOZILA

 

 

Zakaj je hibridni pogon

primeren za vsakogar?

ZAKAJ JE HIBRIDNI POGON
PRIMEREN ZA VSAKOGAR?

Do 50% vožnje na elektriko

 

 

Zahvaljujoč sodelovanju termičnega in elektro motorja je poraba do 15% manjša v primerjavi s termičnim motorjem. 

Elektro motor pomaga, ko ga najbolj potrebujete

 

Elektro motor pomaga pri speljevanju, parkiranju in manevriranju, kar razbremeni termični motor in zmanjša porabo v mestu. Pri pospeševanju na avtocesti elektro motor pomaga, da hitreje dosežete želeno hitrost.

Vožnja na elektriko s samodejnim polnjenjem

 

Peugeot hibridna vozila med zaviranjem in ob spustu stopalke za plin polnijo baterijo, zato baterije ni potrebno polniti na električni polnilnici. Baterija zaradi svoje majhnosti ne zavzema veliko prostora in ne zavzema potniškega in prtljažnega prostora.

 

 

Bogata ponudba

hibridnih vozil Peugeot

BOGATA PONUDBA
HIBRIDNIH VOZIL PEUGEOT

 

 

Mediji o

naših hibridnih vozilih

 

 

 

MEDIJI O

NAŠIH HIBRIDNIH VOZILIH

 

 

Povsem novi hibridni motor,

ki zmanjšuje stroške uporabe

 

POVSEM NOVI HIBRIDNI MOTOR,

KI ZMANJŠUJE STROŠKE UPORABE

 

Sistem PEUGEOT HIBRID 48V zajema HIBRIDNI motor nove generacije s 145 konjskimi močmi in novi 6-stopenjski električni menjalnik z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor. Zahvaljujoč bateriji, ki se polni med vožnjo, ta tehnologija ponuja dodaten navor pri nizkih vrtljajih motorja in do 15 % nižjo porabo goriva. Pri mestni vožnji bodo lahko hibridna vozila, več kot 50 % časa vozila v 100-odstotno električnem načinu brez emisij.

 

Nova generacija hibridnih motorjev prinaša konkretne koristi za lastnika:

  • manjše stroške vzdrževanja,
  • daljšo življenjsko dobo,
  • do 15% nižjo porabo in
  • zmanjšanje emisij CO2. 
HIBRID 110 e-DCT6
  • 6 stopenjski samodejni menjalnik
  • Moč motorja: 81 kW (110 KM)
  • Poraba goriva: 4,5 - 4,7 l/100 km
  • Izpust: 101 - 105 g/km
HIBRID 145 e-DCT6
  • 6 stopenjski samodejni menjalnik
  • Moč motorja: 107 kW (145 KM)
  • Poraba goriva: 5,5 - 5,6 l / 100 km
  • Izpust: 122 - 144 g/km

 

 

DO 50 % VOŽNJE

NA ELEKTRIKO

 

Hibridna vozila Peugeot lahko več kot 50 % časa delujejo v 100-odstotno električnem načinu brez emisij. To je mogoče pri nizkih hitrostih, pri manevriranju (kot je parkiranje) ter pri vožnji z nizko hitrostjo v gostem prometu. Sistem samodejno preklaplja na električni pogon, kadar je to mogoče in ko raven napolnjenosti 48-voltne baterije to omogoča, kar znatno prispeva k nižji porabi goriva in zmanjšanju lokalnih emisij v mestu.

Hibridni izziv zaposlenih

 

Podatki, ki jih kažejo tehnične informacije vozil, so pogosto osupljivi, ko jih preizkusimo v praksi, pa se izkaže, da ne dosegajo pričakovanj. Zato smo zaposleni podjetja P Automobil Import s svojimi hibridnimi službenimi vozili preizkusili, koliko časa se lahko na naših vsakodnevnih poteh vozimo na elektriko. Trase so bile različne – zajeli smo vožnjo po avtocesti, v mestu in po lokalnih cestah.

 

Zaposleni, ki so večino poti vozili v mestu in po lokalnih cestah, so v električnem načinu prevozili 40–50 % poti. Zaposleni, ki so večino poti opravili na avtocesti, pa so s pomočjo električne energije prevozili 10–30 % poti.

 

V nadaljevanju si lahko ogledate šest primerov naših zaposlenih in rezultate, ki so jih dosegli.

 

DO 50 % VOŽNJE NA

ELEKTRIKO

 

Hibridna vozila Peugeot lahko več kot 50 % časa delujejo v 100-odstotno električnem načinu brez emisij. To je mogoče pri nizkih hitrostih, pri manevriranju (kot je parkiranje) ter pri vožnji z nizko hitrostjo v gostem prometu. Sistem samodejno preklaplja na električni pogon, kadar je to mogoče in ko raven napolnjenosti 48-voltne baterije to omogoča, kar znatno prispeva k nižji porabi goriva in zmanjšanju lokalnih emisij v mestu.

Hibridni izziv zaposlenih

 

Podatki, ki jih kažejo tehnične informacije vozil, so pogosto osupljivi, ko jih preizkusimo v praksi, pa se izkaže, da ne dosegajo pričakovanj. Zato smo zaposleni podjetja P Automobil Import s svojimi hibridnimi službenimi vozili preizkusili, koliko časa se lahko na naših vsakodnevnih poteh vozimo na elektriko. Trase so bile različne – zajeli smo vožnjo po avtocesti, v mestu in po lokalnih cestah.

 

Zaposleni, ki so večino poti vozili v mestu in po lokalnih cestah, so v električnem načinu prevozili 40–50 % poti. Zaposleni, ki so večino poti opravili na avtocesti, pa so s pomočjo električne energije prevozili 10–30 % poti.

 

V nadaljevanju si lahko ogledate šest primerov naših zaposlenih in rezultate, ki so jih dosegli.

  • Uporabnik: GREGOR
  • Model vozila: PEUGEOT 3008 HIBRID
  • Ura vožnje: 7:40 – 7:55
  • Cestni odsek:  LJUBLJANA
  • Dolžina odseka: 4,1 km
  • Vožnja na elektriko: 1,9 km
  • Način vožnje: NORMAL, mestna vožnja
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 46 %
  • Uporabnik: MARTIN
  • Model vozila: PEUGEOT 3008 HIBRID
  • Ura vožnje: 7:30 – 8:01
  • Cestni odsek:  KAMNIK - LJUBLJANA
  • Dolžina odseka: 18 km
  • Vožnja na elektriko: 9,5 km
  • Način vožnje: NORMAL, medmestna vožnja
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 53 %
  • Uporabnik: LUKA
  • Model vozila: PEUGEOT 3008 HIBRID
  • Ura vožnje: 18:05 – 18:25
  • Cestni odsek: LJUBLJANA Fužine - Podpeč
  •  Dolžina odseka: 19 km
  • Vožnja na elektriko: 7,6 km
  • Način vožnje: NORMAL, podeželska vožnja
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 40 %
  • Uporabnik: NEJC
  • Model vozila: PEUGEOT 3008 HIBRID
  • Ura vožnje: 17:40 – 19:20
  • Cestni odsek:  NOVA GORICA – KAMNIK
  • Dolžina odseka: 128 km
  • Vožnja na elektriko: 16,7 km
  • Način vožnje: NORMAL, avtocesta
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 13 %
  • Uporabnik: BLAŽ
  • Model vozila: PEUGEOT 3008 HIBRID
  • Ura vožnje: 05:15 – 06:51
  • Cestni odsek:  SLOVENJ GRADEC - LJUBLJANA
  • Dolžina odseka: 99 km
  • Vožnja na elektriko: 28.7 km
  • Način vožnje: NORMAL, kombinirana vožnja
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 29 %
  • Uporabnik: KATRA
  • Model vozila: PEUGEOT 5008 HIBRID
  • Ura vožnje: 11:00 – 12:00
  • Cestni odsek:  BARAGOVA – DVOR JEZERŠEK
  • Dolžina odseka: 50 km
  • Vožnja na elektriko: 19,2 km
  • Način vožnje: NORMAL, kombinirana vožnja
  • Odstotek (%) vožnje na elektriko: 38 %

 

 

JAMČIMO ZA KAKOVOST

NAŠIH VOZIL

 

 

 

JAMČIMO ZA KAKOVOST

NAŠIH VOZIL

 

 

7 let jamstva za vsa osebna vozila Peugeot

 

Avtomobilska znamka Peugeot v Sloveniji zagotavlja brezplačno sedemletno jamstvo FlexCare za vsak nov osebni avtomobil te znamke – ne glede na vrsto financiranja ob nakupu.

 

Nakup avtomobila je naložba, ki ni poceni – predstavlja le prvi korak v obremenjevanju družinskega proračuna. Sledita še servisiranje in vzdrževanje vozila, lastništvo pa lahko prinese tudi nepredvidene stroške. Pri Peugeotu se tega zavedajo, zato zdaj ob profesionalnem rednem vzdrževanju vozila nudijo kar sedem let jamstva FlexCare na napake in okvare za vsa nova osebna vozila znamke Peugeot. Tudi lastniki vozil, ki jamstva ob nakupu novega vozila Peugeot niso sklenili, lahko le tega v skladu z veljavnim cenikom sklenejo do preteka tovarniške garancije.

 

 

Jamstvo je enako

brezskrbnosti

 

V zadnjih letih postajajo podaljšana jamstva vse bolj priljubljena izbira med lastniki vozil, ki želijo zaščititi svojo naložbo in zmanjšati stroške popravil po izteku tovarniške garancije. Peugeot zaradi zaupanja v kakovost svojih tehnologij in materialov v celotno paleto osebnih vozil – od mestnih vozil do kombilimuzin, karavanov in športnih terencev – vključuje širok nabor kritih delov: motor, menjalnik, električni sistemi itd., seveda odvisno od pogojev posamezne pogodbe.

 

 

Jamstvo pomeni finančno varnost

 

Podaljšano jamstvo Peugeot FlexCare prinaša številne prednosti – ena ključnih je finančna varnost. Pomaga se izogniti visokim in nepričakovanim stroškom popravil, zlasti ko avtomobil ni več nov. Sedemletno jamstvo omogoča, da lastniki tudi po poteku osnovne garancije ne nosijo bremena morebitnih večjih popravil, ki so lahko zelo draga.

 

 

Brez skrbi na poti,

tudi v tujini

 

Peugeotovo sedemletno jamstvo FlexCare vključuje kritje mehanskih, električnih in elektronskih okvar, skupaj s stroški dela, če so popravila opravljena pri pooblaščenih serviserjih. Jamstvo je enakovredno tovarniški garanciji. Pomembna prednost je tudi brezplačna asistenca, ki jo Peugeot zagotavlja celih sedem let – 24 ur na dan, vse dni v letu, doma in v tujini. Pogoj za pridobitev in ohranitev jamstva je redno servisiranje vozila v pooblaščeni servisni mreži Peugeot.

 

 

Rabljeni Peugeoti bolje držijo vrednost

 

Redno vzdrževanje dokazano pripomore k daljši življenjski dobi vozila in ohranjanju njegove vrednosti. To pride še posebej do izraza pri nadaljnji prodaji ali menjavi vozila.

 

Vozila s podaljšanim jamstvom imajo običajno višjo prodajno vrednost, saj nudijo večjo preglednost in zaščito pred velikimi stroški za prihodnje lastnike.

 

 

8 let oz. 160.000 km garancije na baterijo

 

Pri izbiri vozila s hibridnim pogonom se pogosto pojavi vprašanje o garanciji na baterijo. Pri nakupu katerega koli vozila Peugeot s hibridnim pogonom ste lahko brez skrbi, saj so vsa vozila opremljena s tovarniško garancijo 8 let oziroma 160.000 kilometrov. Garancija potrjuje zaupanje v kakovost in vzdržljivost baterije, ki je zasnovana tako, da ohranja enako raven zmogljivosti tekom celotne življenjske dobe vozila.

 

 

PREDNOSTI PEUGEOT FLEXCARE JAMSTVA

 

S sklenjenim jamstvom Peugeot FlexCare ste lahko brezskrbni v primeru okvare vozila in vleke, kadar vozila ni mogoče popraviti na kraju samem. Brezplačna asistenčna pomoč Peugeot Asisstance je na voljo 365 dni na leto, 7 dni na teden in 24 ur na dan. Doma ali v tujini.

 

Brezskrbni pa ste lahko tudi v primeru nepričakovanih popravil in nakupa nadomestnih delov za vaše vozilo. Peugeot FlexCare jamstvo krije stroške mehanskih, električnih ali elektronskih okvar z vključenimi stroški dela in po preteku tovarniške garancije.

 

Peugeot FlexCare jamstvo lahko sklenete za vozila Peugeot s termičnim motorjem, za 100% električna vozila in hibridna vozila.

 

 

LAHKO HIBRIDNI MOTOR

NADOMESTI DIZELSKI MOTOR?

 

Primerjava porabe Peugeot 308 s hibridnim in dizelskim motorjem.

 

LAHKO HIBRIDNI MOTOR

NADOMESTI DIZELSKI MOTOR?

 

Primerjava porabe Peugeot 308 s hibridnim in dizelskim motorjem.

Hibrid 145 e-DCS6 BlueHDi 130 S&S EAT8
Mestna vožnja 4,1-5,5 l/100 km 5,8-6,5 l/100 km
Vožnja po avtocesti 3,9-5,3 l/100 km 4,1-5,0 l/100 km
Kombinirana vožnja 4,5-5,8 l/100 km 4,7-5,6 l/100 km

 

 

ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA

O HIBRIDNIH MOTORJIH

 

ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA

O HIBRIDNIH MOTORJIH

Kateri modeli Peugeot so na voljo s hibridnim motorjem?
Hibridni motor je na voljo v modelih 3008, 5008, 208, 2008, 308, 308 SW in 408. Peugeot 208 vsebuje različico s 110 KM.
Zakaj ima hibridni motor samo 6 prestav in ali je to dovolj?

Menjalnik eDCS6, ki je namenjen hibridnim modelom, je popolnoma avtomatiziran 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Menjava prestav poteka brez prekinitve navora v vseh prestavah.

 

Sedem prestav ni potrebnih – optimalno ravnovesje med emisijami CO₂ in dinamičnimi zmogljivostmi je doseženo prav s šestimi prestavami.

Koliko kilometrov lahko s hibridnim motorjem prevozimo v 100 % električnem načinu?
V mestni vožnji je mogoče več kot 50 % časa voziti brez emisij, torej v popolnoma električnem načinu. To je idealno za urbano vožnjo in manevriranje v mestnem okolju.
Kako se polni hibridna baterija?
Sistem deluje popolnoma samodejno in od voznika ne zahteva nobenega dodatnega ukrepanja – ni potrebe po priklapljanju na električno omrežje. Baterija se polni med fazami zaviranja, z izkoriščanjem vztrajnosti vozila, včasih pa tudi z notranjim izgorevalnim motorjem, kadar je raven napolnjenosti baterije prenizka.
Kakšne so tehnične lastnosti 48V baterije?

Baterija z litij-ionsko tehnologijo 48V, ima bruto kapaciteto 898 Wh in uporabno kapaciteto 432 Wh.

 

Zasnovana je tako, da ohranja enako raven zmogljivosti skozi celotno življenjsko dobo vozila, poleg tega pa je krita z originalnim jamstvom 8 let oziroma 160.000 kilometrov.

 

Nameščena je pod sprednjim levim sedežem in ne vpliva na prostornost potniške kabine ali prtljažnika modelov 3008 in 5008.

Ali je vožnja s hibridnim motorjem popolnoma tiha pri vožnji na elektriko?

Da, tako kot druga elektrificirana vozila (BEV in PHEV) je tudi vožnja s hibridnim vozilom povsem tiha, zato je tudi hibrid opremljen s sistemom AVAS (sistem za opozarjanje na približevanje vozila).

 

Ta umetno ustvarjen zvok opozarja pešce na prisotnost vozila pri hitrostih do 30 km/h.

Ali je mogoče prisilno vključiti električni način vožnje?

Ne, vozilo nima posebnega načina »Electric«. Električni način vožnje se samodejno aktivira glede na energetsko ravnovesje in pogoje vožnje.

 

Na voljo so trije načini vožnje, ki jih izberete s pritiskom na gumb: EcoNormal in Sport.