
ATMOSFERSKI MOTOR
Ta dinamičen in hkrati preprost motor je na voljo za osnovno izvedenko PEUGEOT 208, ki jo lahko poganja motor 1.2L PureTech 75 S&S (Stop&Start), katerih emisije CO2 so 97 g/km.
Da bi zadovoljil zahtevam za zmanjšanje emisij škodljivih onesnaževal, je PEUGEOT razvil novo družino 3-valjnih bencinskih motorjev PureTech. Ti motorji so bili zasnovani s skladu s Peugeotovo strategijo zmanjševanja prostornine motorjev.
Rezultat je trivaljni PureTech motor, ki je lažji in bolj kompakten kot štirivaljni motor z istim številom konjskih moči. Motor ima večjo zmogljivost, njegova moč je konstantna v širokem razponu uporabe in ohranja visoko stopnjo akustičnega udobja.
S tem ima motor za do 25 % nižjo porabo goriva in emisije CO2 hkrati pa še naprej zagotavlja optimalne užitke v vožnji.
Zahvaljujoč optimiziranemu dizajnu je motor na voljo v dveh različicah, z normalnim vsesavanjem in s turbokompresorjem, ki pa imata 40 % enakih sestavnih delov. Turbokompresorska različica je na voljo za dve specifikaciji moči 1.2L PureTech 110 S&S in 130 S&S. Slednji je v svoji kategoriji prejel priznanje za motor leta (Engine of the Year award) v letih 2015, 2016, 2017 in 2018.
Zmogljivi motorji, ki združujejo učinkovitost in užitke v vožnji, so del PEUGEOTOVE obljube, da zagotovijo nove zadovoljujoče in stimulativne vozniške izkušnje.
Ta dinamičen in hkrati preprost motor je na voljo za osnovno izvedenko PEUGEOT 208, ki jo lahko poganja motor 1.2L PureTech 75 S&S (Stop&Start), katerih emisije CO2 so 97 g/km.
Te specifikacije motorja bodo na voljo z naslednjo generacijo turbo motorjev, ki zagotavljajo visoko proizvodno zmogljivost (240.000 vrt/min).
S tem zagotavljajo najboljše razmerje med navorom pri nizkih vrtljajih in močjo. 25% navora je na razpolago že od 1500 vrt/min pa vse do 3500 vrt/min.
Z motorji 1.2L PureTech 100 S&S, 110 S&S, 130 S&S ali 155 S&S so opremljeni PEUGEOTI 208, 2008, 308, 308 SW, 3008, 5008 in Rifter.
POTREBUJETE POMOČ?
NAČRT STRANI