Peugeot Whirlpool Experience Tour

Foodtruck WHIRLPOOL Peugeot

13.12.2021

 

Whirlpool Experience Tour: izvirni in inovativni foodtruck, ki sta ga ustvarila WHIRLPOOL in PEUGEOT Design Lab

 

Skupina WHIRLPOOL ponosno najavlja, da je v partnerskem sodelovanju z znamko PEUGEOT lansirala Whirlpool Experience Tour. Edinstven in spektakularen koncept je namenjen promociji najnovejših kombiniranih parnih pečic W6 in W7 strankam iz segmenta B2B (poslovanje med podjetji). Visokorazredni blagovni znamki za širok krog potrošnikov, WHIRLPOOL in PEUGEOT, ki razvijata produkte z vpadljivo in prepoznavno oblikovno zasnovo, sta si tekom medsebojnega sodelovanja zamislili nove in ekskluzivne izkušnje. Znamki sta se združeno obrnili na oblikovalski studio PEUGEOT Design Lab in s pomočjo njegovega strokovno podkovanega znanja ustvarili mobilno okrepčevalnico ali "foodtruck", katerega oblikovna zasnova je nastala po navdihu okrepčevalnic in gastronomije. Najnovejši ambasador znamke je bil zasnovan na modelu PEUGEOT EXPERT, ki ga je predelalo podjetje BCC.

 

Whirlpool Experience Tour Whirlpool Experience Tour: premijska oblikovna zasnova in užitki v uporabi.

 

Inženirji iz oblikovalskih studiev PEUGEOT Design Lab in WHIRLPOOL so strankine izkušnje umestili v samo osrčje zasnove te mobilne okrepčevalnice, poimenovane Whirlpool Experience Tour. Njegov prostor je optimalno izkoriščen, saj je opremljen z inovativnim odpiralnim mehanizmom. Bočna stranica vozila se popolnoma odpre v obliki hroščevih kril, iz nje pa se navzven izstavita dve široki delovni površini, ki ustvarita ergonomsko idealno kuhinjo. Kuharski šef ima na idealni višini umeščeno pomivalno korito in kuhalno ploščo, na dosegu rok pa so mu tudi omarice za shranjevanje in dve kombinirani parni pečici. Med predstavitvami lahko celotno površino zaščiti z integrirano markizo. V tem inovativnem in spektakularnem konceptu kuharski šef prvič stoji na isti višini kot prodajalci, tako da so predstavitve nadvse gostoljubne. Udeleženci lahko njegovo predstavitev spremljajo tako pozorno, da ne spregledajo niti ene same drobtinice. Na zadnjem delu foodtrucka je nameščen multimedijski sistem z zvočnim pultom in velikim zaslonom, ki sta nastala po navdihu konceptnega bistroja «Le Bistrot du Lion» ter predvajata poučne vsebine in podrobnosti o karakteristikah pečic.

 

Whirlpool Experience Tour je s svojo dovršeno oblikovno zasnovo pravi ambasador znamke, ki ostaja zvest «bistronomskemu» duhu, saj ugodi zahtevam tudi največjih kuharskih mojstrov, ki pripravljajo preproste in cenovno dostopne jedi v nekoliko bolj sproščenem okolju. Delovna površina in čelne stranice foodtrucka so izdelane iz bele italijanske keramike s površino, zaščiteno pred bakterijam, neprijetnim vonjavam in enostavno za čiščenje. Delovno površino poživijo vstavki iz medenine. Karoserija foodtrucka v sivi barvi Titanium in njeni tematski motivi v skladnem barvnem odtenku spominjajo na svet pare in odsevajo estetsko dovršenost visokokakovostnih pečic WHIRLPOOL.

Whirlpool Experience Tour: novo orodje za oglaševanje

Foodtruck WHIRLPOOL Peugeot

Whirlpool Experience Tour je del znamkine 360-stopinjske kampanje za vgradne kuhinjske aparate in v Franciji poteka od pomladi leta 2021 dalje. Ta premijski in edinstveni oglaševalski pripomoček, ki je namenjen dolgoročni uporabi znotraj segmenta B2B, potuje po Franciji in obiskuje maloprodajna podjetja, profesionalne kuharske mojstre, veleprodajalce in sodeluje na mednarodnih sejmih za poslovne uporabnike. Kuharski mojster predstavlja kakovosti in prednosti povsem novih kombiniranih parnih pečic WHIRLPOOL. 

Foodtruck WHIRLPOOL

Za osnovo koncepta Whirlpool Experience Tour je bila uporabljena podaljšana izvedenka vozila PEUGEOT EXPERT, ki jo je predelalo podjetje BCC (iz regije Hauts de France). To kompaktno vozilo (5,30 metra), ki v višino meri zgolj 1,90 metra je vsestransko uporabno in ga je možno enostavno parkirati v večini parkirnih hiš. V prikolici, ki je odeta v iste barve kot karoserija foodtrucka, se nahajajo hladilnik in dodatni pripomočki. Sončne celice napajajo hladilnik, generator pa skrbi za neprekinjeno delovanje vseh naprav.

PEUGEOT in WHIRLPOOL: skupen DNK, zmagovalno partnerstvo

Foodtruck Peugeot

Oblikovalski studio PEUGEOT Design Lab se je po konceptnem foodtrucku Gillardeau znova odločil ponuditi svoje inovativno in strokovno podkovano znanje neavtomobilskim strankam. WHIRLPOOL in PEUGEOT postavljata oblikovanje, emocije in tehnologijo v osrčje zasnove svoje produktov. Pečice WHIRLPOOL iz kolekcije W prežemata moderna, izčiščena in minimalistična estetika ter dovršena ergonomija. Poleg brušenega nerjavnega jekla pečice zajemajo tudi zaslone in površine na dotik. Oblikovna zasnova najnovejših modelov PEUGEOT združuje čutne obline, ostre robove, oblikovno prepoznavne luči v obliki treh levjih krempljev, medtem ko i-Cockpit® zagotavlja še bolj intenzivne občutke v vožnji.

 

Znamki PEUGEOT in WHIRLPOOL, ki ponujata izdelke visokega kakovostnega razreda širšemu krogu potrošnikov sta združili svoje moči. Njuno vodilno načelo zajema zmogljivost in učinkovitost, pa tudi družbeno in okoljsko odgovornost. To partnerstvo je tudi v skladu z najnovejšim sloganom znamke Whirlpool «Sensing what matters» (Občutimo, kar je pomembno), ki spodbuja dobro počutje posameznika in planeta.