Novi Peugeot 208

27.2.2019

Novi PEUGEOT 208 predstavlja svojo mladostno podobo ter izraža energičnost, spontanost in vrednote znamke PEUGEOT: visoka pričakovanja, stil in emocije.

Prinaša pomemben prispevek k temu, kar danes zagotavlja uspeh PEUGEOTOVEMU izboru: samozavesten dizajn v kombinaciji s prepoznavnimi inovacijami in tehnologijo. Ker se načini uporabe avtomobila hitro spreminjajo, in ker je energetski prehod zelo velika priložnost, bo novi PEUGEOT 208 že od lansiranja dalje na voljo s tremi različnimi viri pogona: električni, bencinski ali dizelski.

Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove novi PEUGEOT 208 uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.

"Naša znamka v zadnjih letih uspešno piše svojo bogato zgodovino. Z novim PEUGEOTOM 208 se bomo znova postavili na stran užitkov in enostavnosti. Torej, izberite si svojo izvedenko vozilo 208, izberite svoj tip motorja z notranjim zgorevanjem ali električni motor in uživajte! Z eno samo besedo: enjoy!" Jean-Philippe IMPARATO, generalni direktor PEUGEOT

Osrednja skrb inženirjev skozi celotno razvojno fazo je bila varčnost. Nova konstrukcijska osnova pomaga omejiti emisije CO2 novega PEUGEOTA 208 po zaslugi:

  • zmanjšane teže (30 kg manj v primerjavi s platformo PF1),
  • izboljšane aerodinamičnosti (izravnano dno karoserije in krmiljene odprtine za dovod zraka),
  • znižan kotalni upor (pnevmatike kategorije A in zmanjšano trenje mehanskih delov prem),
  • optimizacija pogonskih sklopov (izboljšan izkoristek pri zgorevanju, manjša prostornina motorjev, zmanjšano trenje mehanskih delov, podaljšani prenosi in uvedba sistema Stop & Start v vse izvedenke). Konstrukcijska osnova CMP ponuja tudi visoko stopnjo udobja in varnost,
  • izboljšano zvočno in toplotno udobje v notranjosti, znižane vibracije,
  • razpoložljivost sistemov za pomoč pri vožnji, ki so na ravni visokih avtomobilskih segmentov

Novi PEUGEOT 208: izpolnjuje zahteve standardov €6.d

Za novega PEUGEOTA 208 je na voljo celovit izbor motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo zahtevam emisijskega standarda €6.d za bencinske motorje in €6.d-temp za dizelske motorje. Edinstveno ponudbo segmenta B predstavljata motorja PureTech 100 in 130, ki sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8.

Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 L:

  • PureTech 75 S&S BVM5,
  • PureTech 100 S&S BVM6 ali EAT8,
  • PureTech 130 S&S EAT8.

Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 L:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6.

Novi PEUGEOT 208: poželjiv eleganten dizajn

Nova generacija, ki je daljša, širša in nižja od aktualnega modela PEUGEOTA 208, je pridobila elegantno obliko karoserije, ki z napetimi in izčiščenimi linijami nakazuje na športno tekmovalnost. Široki blatniki in razkošne linije karoserije poskrbijo za pridih čutnosti s subtilnim ravnovesjem med čvrstostjo in mehkobo. S profila nam novi PEUGEOT 208 razkrije nazaj pomaknjeno vetrobransko steklo, ki je prepustilo prostor daljšemu pokrovu motornega prostora z izklesanimi linijami. Zadnje vogalno steklo je kot znak dinamičnosti zelo nagnjeno in popolnoma poravnano z zadnjim blatniškim košem.

Pri izvedenkah GT Line oziroma GT so blatniški koši okrašeni s podaljški blatnikov v lakirano črni barvi: oblika karoserije je tako še bolj usločena, premer koles pa je na videz še večji.

Pri izvedenkah z najbogatejšim nivojem opreme so 17-palčna platišča okrašena z vstavki po meri, pritrjenimi z vijaki, kar prispeva k boljši aerodinamičnosti in k zmanjšanju nevzmetenih mas (-3,6 kg na vozilo).

Po zgledu PEUGEOTOVIH modelov 3008/5008/508 ima zadnji del novega PEUGEOTA 208 značilno črno okrasno letev, ki se razteza po celotni širini prtljažnih vrat in povezuje luči v obliki treh krempljev (ki so vklopljene tako dnevi kot ponoči). Oblikovna zasnova je natančna, linije pa napete. Zadnji spojler je na voljo v lakirani črni končni obdelavi in je lahko glede na tip motorja okrašen s kromanima izpušnima cevema.

Novi PEUGEOT 208: high-tech, high-touch

Novi PEUGEOT 208, ki je nastal po navdihu konceptnega vozilo PEUGEOT FRACTAL, je pridobil PEUGEOT i-Cockpit® nove generacije in ima tako kot pri ostalih modelih iz PEUGEOTOVEGA izbora trinivojsko ergonomsko zasnovano zgradbo.

  • Oči: nemudoma opazne informacije so preudarno umeščene v voznikovo vidno polje. Glede no nivo opreme se no instrumentni plošči PEUGEOT i-Cockpit® 3D informacije prikazujejo na dveh nivojih, s katerih jih lahko odčitavamo. Pred digitalnim zaslonom v višini oči se informacije projicirajo v obliki holograma. Prikaz je dinamičen, soj se podatki približujejo voznikovemu vidnemu polju glede no stopnjo pomembnosti ali kritičnosti, s čimer se odzivnost skrajša za približno pol sekunde. No sredinskem delu, tik nad klavirskimi tipkami, je umeščen zaslon na dotik, ki je lahko glede no nivo opreme in izbrane opcije 5-, 7- ali 10-polčni.
  • Roke: vsi materiali so prijetni na otip, razmoki so minimalni, spoji natančni, stikalo no dotik in tudi fizično stikalo so premišljeno umeščeno.
  • Telo: potniški prostor je oblikovan kot kokpit, ki obdaja potnike. Prednja sedeža nudita vrhunsko udobje in odlično oporo.

Novi PEUGEOT 208: ultra varen

Z novim sistemom Drive Assist najnovejši PEUGEOT 208 odpira pot pol avtonomni vožnji s koriščenjem sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije, ki so med najboljšimi v segmentu:

  • prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8 (ali Automatic Cruise Control Stop & Go) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili;
  • pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika;
  • Full Park Assist - sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro;
  • samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 5 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta;
  • aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) s popravkom smeri vožnje od 65 km/h dalje;
  • opozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana;
  • samodejni preklop dolgih luči;
  • prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost;
  • razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta);
  • aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje;
  • električna parkirna zavora.

NOVI PEUGEOT e-208: e-motion

ePeugeot208
ePeugeot208

Novi PEUGEOT e-208 ponuja živahno odzivnost in stimulativne užitke v vožnji po zaslugi motorja na 100 % električni pogon, ki bo na voljo od lansiranja dalje:

  • motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora (razpoložljivega od 0 km/h dalje) za takojšnjo odzivnost,
  • neslišna vožnja in brez vibracij,
  • tehnološko izpopolnjena animacija na osrednjem zaslonu (prikaz delovanja pogonskega sklopa v realnem času).

Novi PEUGEOT e-208 ponuja tri načine vožnje:

  1. eko: optimalna avtonomija,
  2. normalni: optimalno udobje za vsakodnevno uporabo,
  3. športni: prednost imajo zmogljivost in občutki, moč in najvišji navor (0 do 100 km/h v 8,1 sek.).

Novi PEUGEOT e-208 je opremljen z visoko zmogljivim akumulatorjem 50 kWh, s katerim vozilo doseže tudi do 340 kilometrov avtonomije po homologacijskem globalno usklajenem preizkusnem postopek za osebna vozila in lahka gospodarska vozila WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) in 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC (New European Driving Cycle). V povezavi s sistemom za ohlajanje potniškega prostora, funkcija za regulacijo temperature s tekočinskim hlajenjem omogoča hitro polnjenje, optimalno avtonomijo in daljšo življenjsko dobo. Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti.

Polnjenje novega PEUGEOTA e-208 je možno upravljati tudi daljinsko prek zaslona povezljive navigacije ali z aplikacijo MyPeugeot® na pametnem telefonu. S tem sistemom je možno tudi v kateremkoli trenutku sprožiti ali zaustaviti polnjenje in pregledati stanje napolnjenosti.

Novega PEUGEOTA e-208 krasijo zunanji elementi, prepoznavni na prvi pogled:

  • okrasna maska v barvi karoserije,
  • logotip leva z dikroičnim odsevom (postopek, zaradi katerega se barva spreminja z zornim kotom),
  • monogram "e-208" na zadnjem delu in črka "e" na zadnjih blatnikih.

Novi PEUGEOT 208 bo na tržišče prišel jeseni 2019, svetovno premiero pa bo imel na naslednjem Ženevskem salonu.