NOVI PEUGEOT PARTNER lahko gospodarsko vozilo

NOVI PEUGEOT PARTNER: Nemogoče je mogoče

P partner

10.7.2018

PEUGEOT bo povzročil pravo revolucijo v segmentu lahkih gospodarskih vozil s kar se da primerno, dinamično in velikodušno ponudbo, ki zagotavlja popolno ravnovesje med vsestransko uporabnostjo in užitki v vožnji. To je znak kakovosti blagovne znamke. Novi PEUGEOT PARTNER bo serijsko opremljen z voznikovim mestom PEUGEOT i-Cockpit®, kar je prava inovacija v tej kategoriji, in bo ponujal nove vozniške izkušnje ter potniški prostor, ki omogoča večjo produktivnost.

Dinamično oblikovan novi PEUGEOT PARTNER ni le praktičen in eleganten, temveč ponuja tudi edinstven nabor sistemov za pomoč pri vožnji, ki so bili doslej na voljo izključno za najnovejše petvratne limuzine. Zanj bosta prvič na voljo dve pomembni in izvirni inovaciji: indikator preobremenitve in Surround Rear Vision, ki omogoča prikaz mrtvih kotov na kameri.

Po dimenzijah se novi PEUGEOT PARTNER idealno umešča med vozila svojega segmenta, z visoko stopnjo udobja oziroma tovornim prostorom, ki je bolj priročen in modularen kot doslej, pa vam ponuja stimulativno pisarno na kolesih za delo brez stresa.

Vsak poklicni uporabnik bo zase našel najbolj primerno razporeditev za učinkovito opravljanje delovnih obveznosti. Izvedenka Grip bo zadovoljila potrebam po vzdržljivosti v vseh razmerah, izvedenka Asphalt pa je primerna za tiste, ki sploh več ne štejejo ur, ki jih presedijo za volanom.

Novi PEUGEOT PARTNER vam bo pomagal uresničiti več podjetniških ambicij in povečati vaše zmogljivosti za doseganje rezultatov, poleg tega pa vam bo omogočil, da boste dosegli tisto, kar se je prej zdelo nemogoče.


PEUGEOT i-Cockpit®: PREMIERNO NA VOLJO ZA LAHKO GOSPODARSKO VOZILO

Voznikovo mesto PEUGEOT i-Cockpit® je veliko več kot zgolj nova storitev, saj postaja del obvezne opreme za poklicne uporabnike, ki nenehno iščejo nova orodja za izboljšanje kakovosti in povečanje produktivnosti svojih storitev. Optimalna ergonomska zasnova, vrhunsko udobje in zgledni sistemi za varnost omogočajo intuitivno vožnjo:

  • Kompakten volan z dvema športno prisekanima deloma za boljši oprijem in lažje krmiljenje: izvajanje manevrov je hitrejše in manj utrudljivo ter desetkrat bolj prijetno.
  • Instrumentna plošča v voznikovem vidnem polju omogoča prebiranje bistvenih informacij za vožnjo brez odmika pogleda s cestišča: to je zagotovilo za varnost in udobje.
  • 8-palčni zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo je umeščen na sredini instrumentne plošče in obrnjen proti vozniku, da lahko slednji neposredno in stalno dostopa do glavnih funkcij za udobje: avtoradio, navigacija, nastavitve vozila, telefon …

SURROUND REAR VISION: POPOLN NADZOR NAD OKOLICO

Odslej ne bo več potrebno izbirati med zaščito vsebine vozila in vidljivostjo! Ta inovativen sistem je visoko cenjena pomoč pri vožnji, ki prikaže sliko okolice vozila. Voznik ima tako na voljo optimalen pregled nad okolico, kar mu omogoča bolj enostavno vožnjo in lažje izvajanje manevrov. Novi PEUGEOT PARTNER je opremljen z dvema kamerama: ena je nameščena na podnožju zunanjega ogledala na sovoznikovi strani, druga pa na zgornjem delu nezastekljenih krilnih vrat. Kameri omogočata:

  • pregled nad bočnimi površinami na sovoznikovi strani in s tem odpravo mrtvih kotov;
  • vzvratno vidljivost za enostavnejše izvajanje manevrov v skladiščih, na tistih predelih delovišča, kjer je shranjenih veliko predmetov in v mestnih središčih.

Slika okolice se prikaže na zaslonu, ki se nahaja na mestu notranjega vzvratnega ogledala in omogoča pregled nad neposredno okolico za hitrejšo odzivnost in optimalno varnost.

INDIKATOR PREOBREMENITVE: SVOBODNO ODLOČANJE PRI RAZPOREDITVI PROSTORA

Novi PEUGEOT PARTNER se ponaša z visoko nosilnostjo in uporabno prostornino, opremljen pa je tudi s sistemom za opozarjanje na preobremenitev. To je v vozilo integrirana inovativna tehnologija, ki zagotavlja popolno varnost v vseh razmerah.

NAJMODERNEJŠA TEHNOLOGIJA

Seznam tehnološke opreme je zares osupljiv in v tem avtomobilskem segmentu do sedaj še nikoli viden.

  • Sekundarna električna zavora. Poleg tega, da je veliko bolj enostavna za uporabo, je prostor, na katerem je bila prej nameščena klasična ročna zavora, izkoriščen za veliko odlagalno mesto ali večji sedež pri izvedenki s tremi sedežnimi mesti.
  • Prilagodljivi tempomat ohranja nastavljeno hitrost in prilagaja razdaljo do vozila pred vami. V kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom lahko vozilo tudi popolnoma zaustavi.
  • Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov prikaže vrednost s prepoznanega prometnega znaka in najvišjo dovoljeno hitrost, da prilagodi hitrost tempomata/omejevalnika hitrosti vozila.
  • Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu popravlja smer vožnje pri voznikovi nepozornosti.
  • Opozorilnik na voznikovo nepozornost uporablja nadzorno kamero za analiziranje voznikovega obnašanja in premikov volana. Če sistem zazna padec pozornosti, vozniku posreduje zvočno in vizualno opozorilo.
  • Samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) se vklopi v primeru zaznane nevarnosti trčenja.
  • Sistem za nadzor stabilnosti vlečne kljuke stabilizira prikolico in zmanjšuje njeno zanašanje ali po potrebi zavira vozilo.
  • Samodejni preklop dolgih in zasenčenih luči.
  • Kamera za pomoč pri vzvratni vožnji "Visiopark 180°" prikazuje območje za vozilom pod 180-stopinjskim kotom, in sicer v standardnem pogledu, pogledu pod kotom 180° (ptičja perspektiva) ali povečanem pogledu "zoom" ob približevanju oviri.
  • Sistem za nadzor mrtvega kota z opozorilnikom v zunanjih ogledalih.
  • Prostoročni dostop in zagon.

UKROJEN ZA UČINKOVITOST

Njegove gabaritne mere se popolnoma ujemajo z merami tega avtomobilskega segmenta. Standardna izvedenka meri v dolžino 4,40 metrov, s čimer zagotavlja optimalno uporabno dolžino 1,81 metrov. Njena prostornina znaša od 3,30 m3 do 3,80 m3, odvisno od izvedenke, tako da lahko z vozilom prepeljemo dve evro paleti. Za še večje potrebe po prostornini pa je na voljo podaljšana izvedenka, ki v dolžino meri 4,75 metrov (+35 cm). Njena uporabna dolžina znaša 2,16 metrov, prostornina nakladalnega prostora pa sega od 3,90 m3 do 4,40 m3.

Novi PEUGEOT PARTNER je zasnovan na različici konstrukcijske osnove EMP2. Ta preizkušena konstrukcijska baza omogoča krajše previse in kratek obračalni krog za bolj enostavno izvajanje manevrov: premer obračalnega kroga med pločniki tako pri standardni izvedenki znaša komaj 10,82 metrov, pri podaljšani izvedenki pa 11,43 metrov.

Dovoljena obremenitev sodi med največje v tem segmentu, saj se lahko vrednosti gibljejo od 650 kg do 1000 kg pri nekaterih izvedenkah, in sicer tako pri standardni kot tudi pri podaljšani karoserijski različici. Izvedenke z zelo nizko porabo pa se ponašajo s 600 kg dovoljene obremenitve.

MODULARNOST ZA NAJRAZLIČNEJŠE POTREBE

Za varno pričvrstitev prtljage je vozilo serijsko opremljeno s šestimi pritrdilnimi obročki, proti doplačilu pa je možno na sredino višine namestiti še štiri dodatne obročke. Tovorni prostor je v čisto vseh razmerah enostaven za uporabo: na voljo sta 12 V priključek in zmogljiva osvetlitev s 6 lučkami LED s skupno močjo 237 lm. Enostaven dostop zagotavljajo bočna drsna vrata, zadnja krilna vrata (2/3 – 1/3) z maksimalno veliko odprtino in odprtina na strehi za prevoz dolgih predmetov s pomočjo lopute v strehi, ki se nahaja tik nad zadnjimi vrati.

 Odlagalna mesta v skupni prostornini 113 litrov so bila zasnovana za najrazličnejše vrste uporabe poklicnih uporabnikov. Nameščena so na dosegu roke in domiselno razporejena po potniškem prostoru: predal za drobnarije, korito za prtljažnik, odlagalna polica pod stropom ali pa zgornji predal za drobnarije. Nahaja se nasproti prednjega sopotnika in zavzema prostor, kjer se ponavadi nahaja varnostna blazina (odslej ima vozilo varnostno blazino "bag in roof"). Predal je dovolj velik za 15-palčni prenosni računalnik in je lahko tudi hlajen. Predal ima celo odprtino za speljavo kabla, tako da lahko računalnik v njem tudi polnimo.

IZBOR UČINKOVITIH MOTORJEV ZA NADZOROVANE STROŠKE

Trud, vložen v izdelavo konstrukcije avtomobila in optimalno zmanjšanje mase, je odločujoč dejavnik za zmanjšanje porabe goriva in emisij CO2. Učinkovitost ponujenih motorjev je zatorej vrhunska. Motorji zadovoljujejo zadnjim veljavnim emisijskim standardom in že vnaprej izpolnjujejo zahteve prihodnjega homologacijskega standarda WLTP.

Med bencinskimi motorji je 1.2 PureTech na voljo v dveh različicah:

  • PureTech 130 KM S&S z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8 (na voljo tekom 2019),
  • PureTech 110 KM S&S s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Motorji PureTech 130 so opremljeni s filtrom trdnih delcev bencinskih motorjev za zmanjšane emisije trdnih delcev.

Med dizelskimi motorji so na voljo tri različice moči:

  • BlueHDi 130 KM S&S s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8,
  • BlueHDi 100 KM S&S s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom,
  • BlueHDi 75 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

 Vsi dizelski motorji so opremljeni s filtrom trdnih delcev in sistemom za selektivno katalitično redukcijo (SCR). Ta tehnologija omogoča nadzor nad emisijami ob zagonu motorja brez potrebe po aditivu za filter trdnih delcev.

 Novi PEUGEOT PARTNER ponuja ravno pravšnji odgovor za vsako potrebo.

Trženje novega vozila PEUGEOT PARTNER se bo na mednarodnih trgih pričelo meseca novembra 2018, v Sloveniji pa predvidoma začetek leta 2019.