KONCEPT 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED

28.2.2019

Letos nam PEUGEOT na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi 2019 pred premierno predstavlja energično konceptno vozilo 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, ki napoveduje novo linijo izdelkov.

Strokovno podkovani inženirji z oddelka PEUGEOT SPORT so razvili koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, izpeljan iz radikalne petvratne limuzine PEUGEOT 508 HYBRID. Visoko zmogljivi koncept z nizkimi emisijami zagotavlja neverjetno zmogljivost in to v kombinaciji z elegantnim in atletskim dizajnom.

"Elektrifikacija ponuja čudovito priložnost za razvoj novih občutkov v vožnji. Ustvarjamo neo zmogljivost: nove energije, nove storitve, nove teritorije, nove izzive ... Čiste užitke s komaj 49 grami emisij CO2 na kilometer!" Jean-Philippe IMPARATO, generalni direktor PEUGEOT

Peugeot sport INSIDE

PEUGEOT že zdaj ponuja najvišjo raven učinkovitosti z izvedenkami GT oziroma GTi, v prihodnosti pa bodo na voljo tudi z izvedenkami HYBRID in HYBRID4. Koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED prodira še dlje. Napoveduje namreč razvoj povsem novega izbora zmogljivih električnih vozil.

S to strategijo PEUGEOT dokazuje, da je elektrika vir inteligentne "neo" zmogljivosti, ki združuje moč in učinkovitost.

Za najnovejši koncept je PEUGEOT SPORT črpal navdih iz svojih izkušenj, pridobljenih z dvema konceptnima študijama na električni pogon, ki sta orala ledino tega področja:

  • izjemno učinkoviti 208 HYbrid FE (2013) je dosegel zmogljivosti motorja GTi, seveda z nižjimi emisijami in nižjo porabo kot pri najmanjšem motorju z notranjim zgorevanjem tistih časov. Po zaslugi številnih optimizacij so njegove meritve emisij CO2 pokazale 46 g/km, od 0 do 100 km/h pa je pospešil v samo 8 sekundah,
  • 308 R HYbrid Concept (2015) je dosegel absolutno raven uspešnosti: skupno moč 500 KM, 730 Nm navora in 0 do 100 km/h v 4 sekundah.

Koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED izkorišča te dosežke, vendar pa se ponaša tudi z najnovejšimi tehnološkimi napredki, ki zagotavljajo ne le učinkovitost, temveč tudi neprimerljivo odzivnost.

Tehnološka izpopolnjenost

Inženirji ekipe PEUGEOT SPORT so združili tri motorje (PureTech 200, električni s 110 KM spredaj in z 200 KM zadaj), dve vrsti energije in štiri pogonska kolesa, ki zagotavljajo spektakularne pospeške pri maksimalnem navoru 500 Nm. S temi karakteristikami se koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED po svoji zmogljivosti kosa z vozilom, ki je opremljen z motorjem z notranjim zgorevanjem s 400 konjskimi močmi:

  • 0 do 100 km/h: 4,3 s
  • 400 m z mesta: 12,5 s
  • 1000 m z mesta: 23,2 s
  • 80-120 km/h: 2,5 s - 80-180 km/h: 9,3 s
  • Največja hitrost: 250 km/h

In te zmogljivosti doseže ob emisijah CO2, ki znašajo komaj 49 g/km (WLTP)!

Zavorni sistem se tem zmogljivostim prilagaja s pomočjo 380 mm hlajenih prednjih kolutov. Nameščeni so na aluminijastem oklopu in pričvrščeni s štirimi bati (premera 38 in 41 mm), ki se drsno premikajo po fiksnem zavornem sedlu.

"Elektrifikacija nam je omogočila razviti najbolj športno linijo izdelkov, ki je bila kdaj koli na voljo pri PEUGEOTU! To so bile naše sanje. In zdaj smo uspeli te sanje uresničiti." Bruno FAMIN, generalni direktor PEUGEOT SPORT

Izboljšana agilnost

Konceptno vozilo naznanja novo visoko stopnjo agilnosti in postavlja temelje za nov način izražanja električne zmogljivosti s podpisom PEUGEOT SPORT.

Aerodinamičnost je prešla v novo dimenzijo z osupljivimi in sofisticiranimi stilskimi odločitvami:

  • okrasna maska, izdelana s pomočjo tehnologije 3D tiska, se ponaša z ostrimi linijami in je opremljena z lebdečimi lamelami, za katere se zdi, da so pripravljene na rezanje zraka. Razporejene so na točno določena mesta, od koder lahko zrak usmerjajo neposredno proti hladilniku,
  • prednji odbijač ima bolj ostre linije in široke reže, ki omogočajo bolj učinkovito hlajenje mehanskih delov,
  • lopatice ob strani odbijača in v predelu spodnjega dela karoserije učinkovito preusmerjajo pretok zraka, in tako zmanjšajo aerodinamični upor,
  • v predelu zadnjih vogalnih stekel pa so nameščena aerodinamična krilca ("winglets"), ki se pri izvedenkah GT Line in GT ponavadi nahajajo na površini za monogram,
  • na zadnjem delu ni spojlerja, ki bi sicer porušil ravnovesje in izčiščene linije originalnega dizajna,
  • novi difuzor pa ni zgolj učinkovit, ampak tudi poudari mogočen značaj zadnjega dela.

Kromani elementi v svetleči črni barvi doprinesejo k še bolj odločnemu značaju, legendarni lev in monogrami pa so bili deležni enake anodizirane končne obdelave kot zadnje konceptno vozilo PEUGEOT e-Legend. Zunanji ogledali pa imata kot simbol brezčasne tekmovalnosti ohišje iz karbonskih vlaken.