PRIKLJUČNA HIBRIDNA TEHNOLOGIJA

/image/74/6/peugeot-508phev-2019-021-fr-1280-646.809746.jpg

Prednosti 100% električnega načina priključnih hibrida

Pet ničel za udobje v vožnji

/image/74/1/picto-electrique-0-bruit-100-100.809741.png

Nič hrupa

/image/74/2/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.809742.png

Nič prestavljanja

/image/74/3/picto-electrique-0-vibration-100-100.809743.png

Nič tresljajev

/image/74/4/picto-electrique-0-co2-100-100.809744.png

Nič izpustov CO2

/image/74/5/picto-electrique-0-odeur-100-100.809745.png

Nič neprijetnih vonjav

/image/74/1/picto-electrique-0-bruit-100-100.809741.png

Nič hrupa

/image/74/2/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.809742.png

Nič prestavljanja

/image/74/3/picto-electrique-0-vibration-100-100.809743.png

Nič tresljajev

/image/74/4/picto-electrique-0-co2-100-100.809744.png

Nič izpustov CO2

/image/74/5/picto-electrique-0-odeur-100-100.809745.png

Nič neprijetnih vonjav

KAKO DELUJEJO PRIKLJUČNA HIBRIDNA VOZILA?

/image/74/7/peugeot-508phev-2018-012-fr-desktop.809747.jpg

KONSTRUKCIJSKA OSNOVA EMP2

Najnovejša modularna konstrukcijska osnova EMP2 (Common Modular Platform) je bila zasnovana tako, da omogoča idealno vgradnjo specifičnih sklopov posameznih vrst pogona, ne da bi pri tem ogrožala zmogljivosti.

PRIKLJUČNI HIBRIDNI MOTOR

Kombinacija električnega in bencinskega motorja

/image/74/0/boite-de-vitesses-automatique-lectrifi-e-e-eat8.809740.jpg

OPTIMALNI IN NEOPAZNI PREHODI

Za optimalen prehod med električnim pogonom in pogonom na notranje zgorevanje ima motor namesto pretvornika navora, značilnega za različice z notranjim zgorevanjem, vgrajeno vlažno večlamelno sklopko, s čimer ponuja dodatnih 60 Nm navora in boljšo odzivnost.

ELEKTRIFICIRANA ZADNJA PREMA

Pri izvedenki HYBRID4 je večtočkovna zadnja prema opremljena z elektromotorjem s 110 KM/83 kW za štirikolesni pogon in to brez nobenega vpliva na prostornost notranjosti.

/image/73/8/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.809738.jpg

BENCINSKI MOTOR Z NOTRANJIM ZGOREVANJEM

Motor 1.6L PureTech je prestal predelavo, v okviru katere je prejel dodaten prednji elektromotor/generator in specifično čelno ploščo za hlajenje. S tehnologijo HYBRID razvije 180 konjskih moči, v povezavi s tehnologijo HYBRID4 pa 200 konjskih moči.

NOVI ELEKTRIFICIRANI SAMODEJNI MENJALNIK

Motor PureTech je vgrajen skupaj z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom e-EAT8. V kombinaciji s tem menjalnikom električni motor razvije na prednji premi 110 konjskih moči/81 kW.

BATERIJA PRIKLJUČNEGA HIBRIDNEGA VOZILA

LITIJ-IONSKA

/image/73/9/peugeot-3008phev-2009rc-002-small.809739.jpg

Visokonapetostna baterija z litij-ionsko tehnologijo (300 V) je nameščena pod zadnjimi sedeži tako pri izvedenki HYBRID kot tudi pri izvedenki HYBRID4 (4-kolesni pogon). Kapaciteta baterije znaša 11,8 kWhi in 13,2 kWhi . 

Garancija na baterijo velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov.

Za optimalno znižanje emisij CO2 se za vsakodnevne poti po mestu odločite za vožnjo v 100 % električnem načinu. V popolnoma električnem načinu je možno voziti s hitrostjo do 135 km/h, zatem pa nadzor prevzame motor z notranjim zgorevanjem.

Svetujemo vam, da baterijo polnite vsak dan, da boste lahko ves čas koristili prednosti 100-odstotno električnega načina!

OBOGATENA VOŽNJA

Za povsem drugačne užitke v vožnji

/image/74/8/peugeot-508phev-2019-008-fr-1214-1020-4-5.809748.jpg

NOVA FUNKCIJA BRAKE

Voznik se lahko odloči, da bo vklopil inovativno funkcijo "Brake" (zaviranje), ki upočasni hitrost vozila brez pritiska na zavorni pedal. Funkcija poleg drugega omogoča tudi polnjenje baterije, na primer med vožnjo po klancu navzdol.

V načinu Drive je potrebno za vklop načina Brake potegniti nazaj prestavno ročico samodejnega menjalnika Shift and Park by wire.

/image/74/9/peugeot-308phev-2103styp-061-desktop.809749.jpg

ŠTIRJE NAČINI VOŽNJE

  • Electric: privzeti način, v katerem lahko izkoristite čisto vse prednosti električnega vozila.
  • Hybrid: omogoča vožnjo tako z električnim pogonom kot z motorjem z notranjim zgorevanjem, odvisno od načina vožnje in vrste cestišča, po katerem vozimo.
  • Sport: izkoristite maksimalen navor motor med kombiniranim delovanjem obeh vrst pogona.
  • Comfort: v tem načinu sta združena hibridni način in udobje krmiljenega vzmetenja za zagotovitev boljšega oprijema cestišča z ohranitvijo optimalnega udobja.
/image/75/0/peugeot-308phev-2103styp-243desktop.809750.jpg

NOVA FUNKCIJA e-SAVE

S funkcijo "e-SAVE" lahko voznik vnaprej predvidi rezervno količino električne energije, ki jo lahko uporablja kadarkoli med vožnjo. Ta funkcija lahko na primer vnaprej shrani rezervno količino električne energije za vožnjo po predelih z omejenim prometnim režimom.

V meniju e-SAVE na zaslonu na dotik morate zgolj izbrati način za nične emisije (Zero Emission) z izbirnim stikalom načinov vožnje in že se lahko podate na 100-odstotno električno vožnjo.

/image/75/1/peugeot-3008phev-hy4-2019-003-fr-desktop.809751.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®

PEUGEOT i-Cockpit® posreduje informacije za vožnjo v voznikovem vidnem polju. Zanj je na voljo velik nabor nastavitev in možnosti za individualizacijo podobe.

Desno od digitalne instrumentne plošče se nahaja merilnik moči, ki je razdeljen na tri območja:

  • ECO za optimalno porabo električne energije
  • POWER za bolj dinamično vožnjo
  • CHARGE za faze generiranja energije

Na vsaki strani instrumentne plošče je nameščen kazalnik: na eni strani za gorivo in na drugi za elektriko. Razpoložljivi doseg je v kilometrih prikazan pod tema dvema kazalnikoma.

/image/75/2/peugeot-508phev-2019-012-fr-1214-1020-desktop.809752.jpg

MENJALNIK e-EAT8

Motor PureTech je vgrajen skupaj z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom e-EAT8. V kombinaciji s tem menjalnikom električni motor razvije na prednji premi 100 konjskih moči/80 kW.