OBVESTILA ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19 PREBERI

DOSEG ELEKTRIČNEGA VOZILA

/image/35/5/e208auto2.664355.jpg

Zaradi dosega lahko marsikdo pri nakupu električnega vozila okleva. Uporabniki želijo biti povsem prepričani, da se vrednosti dosega, ki so jih objavili proizvajalci, čim bolj natančno ujemajo s številkami dejanske rabe. Seznanili vas bomo z vsemi dejavniki, ki vplivajo na doseg in polnjenje ter vam posredovali nasvete za vožnjo, da bi vam zagotovili brezskrbno in prijetno vožnjo z vašim električnim vozilom PEUGEOT.

KAKO DELUJE ELEKTRIČNO VOZILO?

/image/34/7/peugeot-elect-2019-006-fr.664347.jpg

Izraz "električno vozilo" se nanaša na različne skupine vozil (priključna hibridna vozila, vozila s podaljšanim dosegom, vozila na 100 % električni pogon), ki za vožnjo v celoti ali delno koristijo električni motor. Vse omenjene kategorije vozil občutno izstopajo zaradi svojega dosega in stopnje emisij CO2.

Njihove vrednosti (povprečna poraba, emisije CO2, doseg) ponazarjamo s certificiranimi standardi. Porabo in doseg električnega vozila najbolj realno odraža preizkusni postopek WLTP (Worldwide Harmonized Vehicle Test Procedure ali globalno usklajeni preizkusni postopek za vozila)

Slednji je nadomestil do sedaj uveljavljeni preskusni postopek NEDC (New European Driving Cycle ali nov evropski vozni cikel). Ugotovljeno je bilo, da so se podatki, izračunani po preizkusnem postopku NEDC, občutno razlikovali od dejanskih vrednosti.

DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA DOSEG ELEKTRIČNEGAVOZILA

Poleg stopnje napolnjenosti baterije na doseg vašega električnega vozila vplivajo še številni drugi dejavniki.

/image/35/3/peugeot-208-2019-386-fr.583830.17.664353.jpg

HITROST

Pri hitrosti 130 km/h je doseg vozila na 100 % električni pogon polovico manjši od homologirane vrednosti dosega po protokolu WLTP.

/image/35/4/chauffage208.664354.jpg

GRETJE

Toplota, ki jo oddaja motor z notranjim zgorevanjem, se uporabi za segrevanje notranjosti vozila. Električni motor se ne segreva prav veliko in oddaja premalo toplote za segrevanje notranjosti vozila. Zaradi tega mora baterija napajati še poseben električni sistem za gretje.

/image/34/8/autonomieclimat.664348.png

VREMENSKE RAZMERE

Zunanja temperatura neposredno vpliva na doseg vašega vozila, ne glede na to, ali sta gretje oziroma klimatska naprava vklopljena ali ne. Pri 0 °C pa je ta vrednost 10 % nižja.

/image/34/9/autonomieparcours.664349.png

STRMINE

Vožnja navkreber poveča porabo in vpliva na doseg. Med vožnjo navzdol pa vaše vozilo po zaslugi regenerativnega zaviranja generira energijo.

HITROST
GRETJE
VREMENSKE RAZMERE
STRMINE

Drugi dejavniki, ki lahko vplivajo na doseg

/image/35/6/1071-j01steeringcircuit-med-dig.664356.png
STIL VOŽNJE

Z enakomerno in okolju prijazno vožnjo boste optimalno povečali doseg vozila.

/image/35/8/picto-pneumatiques.420714.664358.png
TLAK V PNEVMATIKAH

Zelo pomembno je, da kontrolo tlaka v pnevmatikah izvedete najmanj enkrat mesečno. Preverite največjo dovoljeno vrednost tlaka, ki je navedena na bočnici pnevmatike, kajti v primeru, da so pnevmatike premalo napolnjene, boste med vožnjo občutili veliko upora, kar bo privedlo do visoke porabe električne energije.

/image/35/7/1274-batterycharging-med-ivi.664357.png
UPORABA DODATNIH PORABNIKOV

Gretje in klimatska naprava sta odgovorna za 10 do 30 % porabe baterije. Ostale naprave, ki skrbijo za udobje (avtoradio, luči, brisalniki stekla itd.), pa imajo nanjo zelo malo vpliva.

/image/35/9/picto-vehicules-berline-dark.420336.664359.png
PREVAŽANI TOVOR

Zaradi vožnje s tovorom na strehi ali z odprtim steklom se poveča zračni upor, kar posledično poveča porabo. Zelo težak tovor vpliva tudi na doseg.

/image/35/6/1071-j01steeringcircuit-med-dig.664356.png
STIL VOŽNJE

Z enakomerno in okolju prijazno vožnjo boste optimalno povečali doseg vozila.

/image/35/8/picto-pneumatiques.420714.664358.png
TLAK V PNEVMATIKAH

Zelo pomembno je, da kontrolo tlaka v pnevmatikah izvedete najmanj enkrat mesečno. Preverite največjo dovoljeno vrednost tlaka, ki je navedena na bočnici pnevmatike, kajti v primeru, da so pnevmatike premalo napolnjene, boste med vožnjo občutili veliko upora, kar bo privedlo do visoke porabe električne energije.

/image/35/7/1274-batterycharging-med-ivi.664357.png
UPORABA DODATNIH PORABNIKOV

Gretje in klimatska naprava sta odgovorna za 10 do 30 % porabe baterije. Ostale naprave, ki skrbijo za udobje (avtoradio, luči, brisalniki stekla itd.), pa imajo nanjo zelo malo vpliva.

/image/35/9/picto-vehicules-berline-dark.420336.664359.png
PREVAŽANI TOVOR

Zaradi vožnje s tovorom na strehi ali z odprtim steklom se poveča zračni upor, kar posledično poveča porabo. Zelo težak tovor vpliva tudi na doseg.

NASVETI ZA OPTIMALNO PORABO

Indikator moči

/image/35/0/peugeot-208-3d.664350.jpg

Poraba električne energije se sproti prikazuje na instrumentni plošči, tako da boste lahko bolje upravljali doseg vašega vozila.

Način za eko vožnjo

/image/35/1/modeecodrive.664351.jpg

Način za eko vožnjo vam pomaga optimalno podaljšati doseg vašega vozila. Varčujte z energijo, tako da zmanjšate moč motorja in znižate gretje.




Regenerativno zaviranje

/image/34/6/peugeot-208-2019-193-fr.664346.jpg

Ko med vožnjo odmaknete nogo s pedala za plin, električni motor deluje kot generator, vozilo upočasni in regenerira energijo, da jo posreduje bateriji. Način "brake" (zaviranje) lahko vklopite s potegom prestavne ročice nazaj.

Daljinsko e-upravljanje

/image/34/5/image1.664345.jpg

V aplikaciji MyPeugeot boste lahko nekatere funkcije vašega vozila tudi upravljali na daljavo, kot na primer polnjenje in predhodno toplotno klimatiziranje medtem, ko je vozilo parkirano.

POLNJENJE

/image/35/2/ap-2008-2020-acc-majeur-electrique-2.664352.jpg

Doseg vašega električnega vozila (340 km WLTP pri novem Peugeot e-208 in do 59 km WLTP pri vozilu SUV Peugeot 3008 Hybrid 4 v popolnoma električnem načinu vožnje) lahko izkoristite v celoti po zaslugi številnih možnosti za polnjenje, ki so vam na voljo.