BlueHDi je ime najnovejše generacije okolju prijaznih in učinkovitih dizelskih motorjev znamke Peugeot.
Motorji BlueHDi, ki izhajajo iz svetovno znane zapuščine dizelskih motorjev in inovativnega avtomobilskega inženiringa, ustrezajo zahtevam emisijskih standardov Euro 6d-TEMP, s čimer zagotavljajo izjemno moč in zmogljivost, hkrati pa tudi nadvse varčno porabo goriva in nizke emisije CO2.
Tristopenjski proces čiščenja je usmerjen zlasti na škodljive izpušne pline pri zgorevanju dizelskega goriva. V tem procesu se odstranijo ogljikovodiki in ogljikov monoksid, zmanjša se vsebnost dušikovih oksidov do 90 % in odpravi se 99,9 % trdnih delcev:
Tehnologija v BlueHDi motorjih, ki jo je razvila skupina PSA, izpolnjujejo zahteve standardov Euro 6d-TEMP po zaslugi procesov, ki se izvajajo med selektivno katalitično redukcijo (SCR - Selective Catalytic Reduction) in filtriranjem trdnih delcev (FAP). S tehnologijo BlueHDi smo pridobili najbolj čist dizelski motor do danes in zagotovili izjemno varčno porabo goriva s komaj 3,1 litra na 100 kilometrov ter izjemno nizke emisije CO2, ki znašajo zgolj 82 g/km.
BlueHDi je najbolj učinkovita tehnologija na trgu za zmanjšanje emisij škodljivih snovi. Na tem področju PEUGEOT ohranja vodilni položaj pri zmanjševanju onesnaževanja dizelskih motorjev.
Motorja 1.5L BlueHDi in 2.0L BlueHDi vgrajujejo v PEUGEOTE 208, 2008, 301, 308, 308 SW, 3008, 508, 5008, Rifter, Traveller, Partner, Expert in Boxer.
BlueHDi je edina tehnologija, ki omogoča hitrejši vžig po zagonu vozila. Modul za selektivno katalitično redukcijo (SCR) je nameščen pred filtrom trdnih delcev (FAP) z aditivom.
Kombinacija selektivne katalitične redukcije in filtra trdnih delcev z aditivom je zlasti učinkovita pri obdelavi izpušnih plinov.
PEUGEOT vedno prednjači pred drugimi na svojem področju, zato je tudi tokrat opremil svoje avtomobile s tehnologijo FAP kar 11 let, preden se je uveljavila kot standard te industrije. Povsem prvi na svetu s to tehnologijo je bil PEUGEOT 607 že leta 2000.
POTREBUJETE POMOČ?
NAČRT STRANI